Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » T-mobile-tol rendeltem on-line...

T-mobile-tol rendeltem on-line "internetet" (pendrive+sim kartya), es 2 oraja esz az ideg?!

Figyelt kérdés

Telepitettem a programot,halozati lefedettseg ok,a Menu-ben mindent atneztem,beallitottam,megis miutan beirom a Pin kodot,par masodperc gondolkodas utan kiirja,hogy "Nincs csatlakoztatva".

Mi lehet a baj,mar nagyon ideges vagyok!!!

Kerlek segits (a sugot is atolvastam mar 10x)


2013. ápr. 18. 14:51
 1/2 anonim ***** válasza:

Aktiválva van a sim kártya? Ha igen akkor nem tudom így a megoldást, nekem az usb modemmel volt egyszer hasonló gond ott aktiválni kellett volna a sim kártyát ami meg is volt, mert aktiválták ők, csak kiderült hogy egy oldalra a szerződésem számát kellett volna beírni hogy ténylegesen működjön.


Szerintem hívd fel a t-mobile ingyenes telefonszámát a hibabejelentőset és ott kérdezzél rá hogy i a gond, elképzelhető hogy valami központi beállítás maradhatott le.

2013. ápr. 18. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Koszi,sztem is a Sim kartya a bibis,tuti aktivalni kell,csak nem tudom hogyan,es telefonalni...hat azt nem fogok,mert az lemaradt,hogy Ausztriabol irok,es a nyelv...az docogos kicsit.

Holnap ha raer egy ismerosom,akkor megnezetem vele,minden esetre koszi!

2013. ápr. 18. 15:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!