Miért merül le az akksim?
Figyelt kérdés
Fél éve vettem új aksit. Nem sokkal előtte egy biztosíték elszállt,meg valamelyik kábel elégett, és ennek következménye hogy nem volt visszajelző lámpám se index se semmi, illetve egy nagyobb fordulatszámon kivillant a töltés... Elvittem szerelőhöz, megcsinálta áthidalta. Egy darabig szépen ment is, gond nélkül új aksit kapott és minden oké. Egy idő után főleg hidegebb időkben időnként lemerült a vadi zsír új aksi. De a motor járt nagy kínlódás árán beindult, kicsit összeszedte magát az állásba. Ma reggel nekiálltam és átnéztem látom az olajszint szenzor vezetékje leszakítva.. ááá rohadt macskák mászkáltak mindig ott. Mivel nem volt forrasztóm nem tudtam csak ideiglenesen oda dugni a vezetéket. Még nekiálltam a generátor két saruját is kapargatni hátha zsíros, és nem érintkezik jól.Összenyomtam kicsit a sarukat hogy jól csatlakozzanak.a vastag piros kábelen lévő rész cuccokat is kicsit megmozgattam hogy az aksinál is jó legyen a kontakt. Testnél őszintén megmondom nem birizgáltam. aksira vissza és este fele elvittem asszonyt dolgozni. Majdnem odaértem mire a rádió elhalványodott és a kijelzőn a számok eltűntek. Na dejó mondom betojt. Míg vittem szólt meg a meleget is fújattam be mert hideg van és ugye világítást is kapcsoltam hogy lássak. Megálltunk egy boltnál venni cigit, aztán ülünk be és nem indul a kis genyó. Na jó most mi lesz. Indítózás, de semmi aztán lemerült de nagyon se rádió se lámpa illetve nagyon halványan műszerfalnak is csak a fele világított. Elkisértem gyalog, kb 10 perc. vissza mentem a kocsihoz, indítózok és pár nehézkes forgatás után indult.De a lámpák továbbra is csak pislákoltak. Nem állítottam le mert akkor tuti kampó, hazáig teljesen lemerültem még a vészvillogó sem müködött. Nem égett a töltésjelző kis aksi ikon. fel sem villant! Lehet amikor birizgáltam a kábeleket akkor pont egy elkoszosodott részhez ért hozzá? és menet közben nem töltött? Azért merültem le? Mióta megcsinálták a biztosítékos dolgot nem volt ilyen baj. Vagy a generátor mondta be az unalmast? szénkefe? Vagy diódasor? vagy valamelyik kábel?Vagy az olajszint érzékelőnél a kábel amit csak odadugtam? Szétszedtem most az összes csatlakoztatott réz érintkezőt feldörzsöltem fémszínűre mindenhol. testnél is Töltőre tettem az aksit.olajszint érzékelő végéből kihúztam a kábelt, bár amig be volt dugva jól müködött.2013. jan. 28. 00:57
1/4 anonim válasza:
ezt a zagyvaságot valami drog hatása alatt írhattad le ,
2/4 anonim válasza:
Szerintem vidd el egy normális autóvillamosságihoz. Azt vettem ki az írásodból, hogy nem cserélte a biztosítékot, hanem megpatkolta azt. Az biztos, hogy a generátorod nem töltött rendesen. Át kell nézetni rendesen, innen a gép elől csak tippelni lehet.
3/4 A kérdező kommentje:
Nem drogozom!és az összes biztosíték cserélve volt! amelyiknek a vezetéke el volt szállva azt újrahúztuk és kapott különálló biztosítékházat! Felcsiszoltam a szennyeződést a kontakt pontokon. Érdekes azóta egy röcc... de azt nem értem hogy ezzel a huzattal a kijelző(műszerfal) felének a világítása hova tűnt... Még egy észrevétel, mióta tölti az akksit és újból közlekedek vele mintha a vízhőfok sokkal nagyobb érték volna. télen a mínusz fokokban.. max az első osztásig szokott ilyen hidegben felmenni. tegnap meg estefele mentem majdnem félállásban volt a vízhőfok ami még közel sem magas hőfok csak sokkal magasabb mint szokott lenni.(2.osztás)Egyébként gáz üzemben használom, és ott nyáron is alacsonyabb a vízhőfok mint benzinnél, fura is mert nem így kéne lennie. Azon is gondolkodtam hogy ha az aksi cellazárlatos akkor egyszer tölthető aztán amikor rázkódik és összeérnek a cellák lemerül hiába is tölti a generátor. vagy szimplán az elején nem kellett volna buzerálni a kontakt pontokat mert lehet hogy pont arra állítottam be ahol zsíros volt. Ma műszerfal szétkap és égő csere. ha meg nem égett ki akkor valahol egy biztosíték a hibás bár átnéztem.
2013. jan. 29. 09:05
4/4 anonim válasza:
Biztos hogy valami el van kötve. Fogod az autód kapcsolási rajzát, és átnézed. Biztos hogy lesz közös pont a javított rész és a világítás között. Mindenesetre járó motornál mérj rá az akku sarkaira is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!