Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Nekem annyi problémám volt...

Nekem annyi problémám volt már az intertickettel, nektek is?

Figyelt kérdés

Most éppen visszapattannak az e-mail-ek erről a cimről: interticket@interticket.hu


Pedig telefonon azt mondták, hogy nem pattan vissza :)


A másik, ami minden alkalommal előfordul velem az alábbi hibaüzenet:


A tranzakció jóváhagyása nem történt meg.

Az üzenet a következő:

BASE24_12


Mit jelent ez pontosan?

Felháborító, hogy nem tudnak egy szöveget kiírni csak egy kódot, aminek a jelentését egyébként telefonon sem tudták megmondani.


A bankkártyám érvényes, van rajta elég pénz és minden mezőt pontosan kitöltöttem, mégis hiába próbálkozom ötödször is!



#jegy #interticket
2012. nov. 17. 12:16
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!