Interneten vásárolt készülék 3 napon belül meghibásodik. Ilyenkor az eladó köteles kicserélni a terméket. De mi az eljárás? (helyes és jogszerű eljárás)
Pl.: Beviszem személyesen? (oké, de 180 km -el odább lakok)
Vagy ő küld nekem egy cserekészüléket én me küldöm neki a rosszat? (nekem vevőnek ez jó, de az eladónak nem biztos...)
Vagy felküldöm neki a rossz készüléket, ő meg küld helyette egy jót?
elállási jogod a vásárlástól
Én a helyedben felmennék a webshopra ahonnan vetted és a kapcsolat menüpontból kikeresve a telefonszámot érdeklődnék cserélik e vagy javítják.Neked semmi dolgod a bolt intéz mindent futár jön viszi hozza akár csere akár javítás.
Köszönöm a válaszokat, de engem most kifejezetten az a verzió érdekel, amikor 3 napon belül romlik el, ilyenkor ugyanis nem kell javítani, hanem köteles cserélni a készüléket.
És az sem jó megoldás, hogy előzetesen egyezkedek a bolttal, mert gondolom csak van erre valamilyen szabály...?
És most nem az elállási jog érdekel, az arra vonatkozik, hogy ha nekem nem tetszik a készülék, de amúgy hibátlan.
Ebben az esetben a készülék hibás...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!