Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Interneten vásárolt készülék...

Interneten vásárolt készülék 3 napon belül meghibásodik. Ilyenkor az eladó köteles kicserélni a terméket. De mi az eljárás? (helyes és jogszerű eljárás)

Figyelt kérdés

Pl.: Beviszem személyesen? (oké, de 180 km -el odább lakok)

Vagy ő küld nekem egy cserekészüléket én me küldöm neki a rosszat? (nekem vevőnek ez jó, de az eladónak nem biztos...)

Vagy felküldöm neki a rossz készüléket, ő meg küld helyette egy jót?



2012. júl. 23. 23:34
 1/3 anonim ***** válasza:
Az internet a vásárláskor csak közvetítő eszköz. Vásárlás előtt mindezt tisztázni kell, az eladóval.
2012. júl. 23. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

[link]


elállási jogod a vásárlástól


Én a helyedben felmennék a webshopra ahonnan vetted és a kapcsolat menüpontból kikeresve a telefonszámot érdeklődnék cserélik e vagy javítják.Neked semmi dolgod a bolt intéz mindent futár jön viszi hozza akár csere akár javítás.

2012. júl. 23. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, de engem most kifejezetten az a verzió érdekel, amikor 3 napon belül romlik el, ilyenkor ugyanis nem kell javítani, hanem köteles cserélni a készüléket.

És az sem jó megoldás, hogy előzetesen egyezkedek a bolttal, mert gondolom csak van erre valamilyen szabály...?

És most nem az elállási jog érdekel, az arra vonatkozik, hogy ha nekem nem tetszik a készülék, de amúgy hibátlan.

Ebben az esetben a készülék hibás...

2012. júl. 24. 07:45

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!