Mit tegyek ha a szervízből elhozva a fényképezőm csak rosszabb lett?
Figyelt kérdés
3 hónapja vettem egy samsung fényképezőgépet, 2 hónapra rá megjelent egy vörös csík a kijelzőn ami a képeken és a videókon is látható volt. elvittem a szervízbe, ma meg is érkezett. Itthon vettem csak észre, hogy teljesen homályos a kijelző és a képek is. Megtakarítottam a lencsét is, a bállításokat is elvégeztem de nem javult. Iszonyat pipa lettem, hogy újra utazhatok oda-vissza 2x.. az ő hibájukból! Mit lehet ilyenkor tenni? Kártérítés vagy valami? Legszívesebben kérnék egy új fényképezőt ez helyett, nem hogy még újra várjak 3-4 hetet, hogy ugyan mit csesznek még el rajta... nem beszélve arról, hogy pont most lesz a nyaralásunk is, így fényképezni sem tudunk, pedig épp erre vettük!2009. jún. 27. 19:30
1/6 anonim válasza:
Hát nehéz helyzet. Sajnos ilyen még a nagyobb márkáknál is előfordulhat, kisebbeknél, vagy névteleneknél, meg lényegesen nagyobb eséllyel.
Próbáld visszavinni, és kérni cseregépet, fogyasztóvédelemre hivatkozva. Hátha. Ha hajthatatlanok, akkor nem marad más mint leadni a gépet, és kölcsönkérni valamilyen ismerőstől addig egy gépet a nyaralásra. :(
2/6 anonim válasza:
Sajnos a fogyasztói szerződéstől elállni csak 3 alkalom után van módja. Ez azt jelenti hogy még 2 alkalommal kénytelen elviselni az ehhez hasonló incidenseket -hacsak meg nem javítják valóban- és ha harmadszorra sem kielégítő a készülék állapota akkor a vételárat kötelesek visszafizetni.
3/6 anonim válasza:
Vidd vissza, mond meg, hogy eltűnt az előző hiba, de van egy újabb, és hogy nézzék meg.
4/6 anonim válasza:
Én odavittem volna ahol vettem, legtöbb esetben levásárolható a termék ára, a készüléket meg visszaküldik a forgalmazónak.
5/6 anonim válasza:
Valószínűleg lencse-egységet cseréltek a gépeden, utána szervízprogrammal nem lehet beállítva a gép, az új lencséhez. Minden javítás után be kell állítani a szerelőnek a gépet, ha olyan alkatrészt cserélt, ami befolyásolja a készített képet.
Rosszabb esetben csak beletúrkáltak a gépbe.
Ez mindenképp szakszerűtlen javításnak minősűl. Kötelesek ingyen megjavítani. Erre hivatkozz!
6/6 A kérdező kommentje:
Köszi szépen a válaszokat! Visszavittük a gépet ahol vettük (Média Markt) de nem cserélték ki, sőt azt mondták, hogy eltörölték azt a rendelelet is miszert 3x-i javítás után kötelesek kicserélni. Szó szerint ezt mondta a nő: Ha 80x romlik el, 80x javítják. Mondtuk, hogy akkor hívja le a főnökét.. elkezdi a nő:D Hiába hívom úgysem ért az ilyesmihez, tőlem kérdezi meg, hogy mit kell ilyenkor csinálni. Na skacok ha tehetitek ne vásároljatok a Média Markt-ban (már ha jót akartok magatoknak!!)
2009. jún. 29. 10:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!