Első, és talán legfontosabb gond az Android-nál a prioritás kezelés. Az UI, tehát felület elemek, animációk itt normál prioritással vannak kezelve, szemben az IOS-nél, ott a legnagyobbal rendelkezik. Ezért fordulhat elő, hogy mikor a háttérbe dolgozik valamelyik program, akkor egyenlőként van kezelve a felületi szolgáltatással és osztoznak az erőforrásokon. Ebből adódnak a laggok és érezzük egyre kevésbé minél gyorsabb az eszköz. Erre jó példa, hogy ha mondjuk programot telepítünk mindkét rendszerre, akkor míg az Androidnál nem szünetel a folyamat addig amíg az érintőkijelzőt használjuk és barangolunk a telefonban, addig IOS-nél megáll hogy a felhasználó utasításait minél gyorsabban és lag ne jelentkezzen. Persze nem minden áll meg, mint pl a hálózati adatforgalom így is áramolhat.
Maga a rendszer felépítése is más, IOS-ben sokkal jobban megoldották az erőforrás szinteket, kevesebb számítást igényelnek a grafikus műveletek, így azonos hardver mellett sokkal szebben fut.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!