Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Titeket is átvert már a Media...

Titeket is átvert már a Media Markt?

Figyelt kérdés

Én megszívtam rendesen. Vettem valamit, amiről kiderül, hogy nem jó. Nem akartam ugyanabból egy másik szart, mondtam adják vissza a pénzem. Persze nem adták, hanem adtak egy másik szart. Mindez természetesen három napon belül volt. De az a kataton képű, üveges szemű dagadék disznó vevőszolgálatos f@szfej azt mondta, amíg van ebből a cuccból a boltban, csak cserélni tud. De nyugodtan forduljak a panaszommal a fogyasztóvédelemhez, mert úgyis én szívok. Így Karácsony előtt. Mocskos szemetek. Semmi vevőcentrikusság nincs bennük. Most akartam több elektronikai dolgot is vásárolni, de tuti nem náluk fogok. Többet az életben nem vásárolok ott.

Más is járt már így?


2011. dec. 16. 18:02
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Gyanús vagy te nekem, kérdező. Valamit sumákolsz. Miért nem mondod meg, mit vettél, és szerinted mi baja volt? Meg azt, hogy milyen stílusban kezdtél kommunikálni az ügyfélszolgálaton?
2011. dec. 16. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:

Lám, lám egy media markt dolgozó :D.

A hibát elismerték, innentől kezdve nem mindegy neked mi volt az? Az Én stílusommal semmi gond nem volt.

2011. dec. 17. 01:51
 13/20 anonim ***** válasza:
Nem vagyok Media Marktos, sőt semmilyen multinál nem dolgoztam. Ellenben dolgoztam a kereskedelemben, és ismerem a magadfajtát. Még mindig sunyítasz, a feltett kérdésed stílusa pedig önmagáért beszél.
2011. dec. 17. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:

Igen, a hibát elismerték, adtak másikat.

Teljesítették a törvényben előírtakat, ami a 3 napos cserére vonatkozik. A kereskedelmi törvény csak ezt írja elő.

Innen kezdve van egy műszakilag hibátlan darabod, amelyre vonatkoznak a garanciális előírások. A kellemetlenségeket megértem, én sem szeretek garanciális ügyben szaladgálni, de tudod, ami elromolhat, az el is romlik...

Mi a problémád?

Csak zárójelben: ha no-name eszközt veszek, ahhoz tartozó áron, akkor vállalom annak kockázatát, hogy nagyobb a valószínűsége a meghibásodásnak. Ha ezt minél jobban szeretném elkerülni, akkor Sonyt, Canont, stb. veszek..

És tisztában vagyok garanciális jogaimmal, ami vagy tetszik vagy nem, de egész Euban hasonlóak a szabályok.

Ismétlem: a kötelezettség szintjén. Hogy sok helyen rugalmasabban állnak a dologhoz, erre vannak példák akár nekem is, az más kérdés.

2011. dec. 17. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 A kérdező kommentje:

67%-os!

Valóban kereskedelemben dolgozol? A főnököd ismeri a vevőkhöz való hozzáállásodat? Én biztos, hogy nem alkalmaználak. Képzeld, évtizedek óta üzletet vezetek, és sajnos nálam is előfordult, hogy probléma volt egy termékkel (elkerülhetetlen, hogy ne csússzon be valami hiba). De nekem a célom a vevő megtartása volt mindig is, ezért ilyen esetben mindig felajánlom a választás lehetőségét. Kér egy csereterméket, vagy szeretné visszakapni a terméket. Nekem ez bevált. És aki nem ezt alkalmazza, az egyszerűen nem való a vállalkozói szférába. Ennyi.

Amúgy áruld már el, melyik media marktban dolgozol? Feltételezem te sunyítasz, hiszen úgy tűnik magadból indulsz ki.

2011. dec. 18. 11:10
 16/20 A kérdező kommentje:
"a termék árát"
2011. dec. 18. 11:11
 17/20 anonim válasza:

Én még csak az osztrák Média Marktban vásároltam, de szeretek oda járni. Az eladók segítőkészek, az akciók jók, mondjuk vettem már rossz minőségű árut ott is. De a rendezés szintén úgy ment, hogy cserét ajánlottak. Én nem akartam ugyanolyan vackot venni, így ráfizetéssel egy jobb minőségű termékre ruháztam be.


Nem értem miért kellett volna a pénzt visszaadniuk???

Én ilyenről még nem hallottam. Ha cipőt veszek és meghibásodik a garanciaidőn belül, akkor is cserélni szokták, avagy vehetek valamit azon az értéken.


Vagy itthon van erre szabály, hoyg a pénzt is vissza lehet kérni?

2011. dec. 27. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
5500 ért vettem egy fülhallgatót, most nézem a neten 2900ért is kapni valahol, na mondom ezek átbasztak engem :D
2011. dec. 28. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Nem gondolnám hogy átb@sztak, kényszerített valaki, hogy náluk vásárolj? Inkább Te voltál felületes.

Mai példa: tintapatron kerestem tegnap neten egy nyomtatóba, van is (nem csomagküldéssel) átlag 3000-ért.

Jártam ma egy igen régen, elsők között idetelepült nagyáruházban (csak nagyban, meghatározott min. összegért lehetett vásárolni), gondoltam, hátha ott olcsóbb, viszem is, 5000-ért adták volna ugyanazt!

Átverés? Azért azt nem mondanám....

2011. dec. 28. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim válasza:
Tényleg furcsa, hogy nem vagy hajlandó elmondani a hibát... Sumákolsz rendesen.
2012. jan. 8. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!