Informatiksok segítségét kérném, aki ért a hálózatokhoz/modemekhez. Hol a hiba?
Mostanában volt nálad előfizetés/ netsebesség módosítás/növelés? Ha régebbi a moden firmware-je, nem tudja a nagyobb sávszélességet megfelelően kiszolgálni, és ez is okozhat ilyen "tüneteket".
Frissítetni kell a szolgáltatóval a modem szoftverét, vagy cseréljék ki egy újabbra.
Az is lehetséges, hogy (ha UPC kábeles a net)ha több a tévé,a csatlakozásoknál , toldásoknál nagyobb az ellenállás, mint amennyire hitelesítve van a kábeled,.
Ezeknek az ellenállása összeadódik, vagyis (a sok csatlakozás miatt nincs megfelelően erős jel a kapcsolathoz.......
Be kell írnod a modemed IP címét a böngészőbe, általában ezt:
itt le lehet ellenőrizni, hogy elég erős-e a jel:
Valami ilyesmit fogsz látni, attól függ, hogy milyen a modem belső szoftvere:
Frequency 466000000 Hz Locked
Signal to Noise Ratio 37 dB ""minél nagyobb, annál jobb""
Power Level -1 dB ez gázos lehet.....
Upstream Value
Channel ID 4
Frequency 37200000 Hz Ranged
Power Level 37 dBmV " Minél Nagyobb, annál jobb "
Ha a jelzett résznél ennél alacsonyabb ( jelentősen), akkor érdemes a kábelezést átvizsgáltatni, és a régi fajta csatlakozókat modernebb, kisebb ellenállásúakra kicseréltetni.
Ha szerencséd van, akkor a szolgáltató ezt garanciális szervízben megcsinálja... Nyaggasd őket nyugodtan.
Nincs routered? Ha van, az miatt is előjöhet ez a probléma, akkor frissítsd a routered szoftverét is.....
Nálam bevált ez a megoldás, nálam is volt ilyen :-)
Köszönöm a segítségeket! Jól gondoltátok,UPC előfizető vagyok!
Aki azt írta hogy forduljak a 1221es ügyfélszolgálathoz,minnt írtam is 2x beszéltem velük telefonon,nem tudtak semmit sem mondani sajnos!
A modemből már mindent kihúztam,csak a tápot dugtam vissza,de nem csinált semmit,semmi teszt semmi reboot,minden led világított,1 sem villant!
Ezt a modemet anno 2éve kaptam 1 15mb/s-es csomaghot,azóta dupláztam,most 30mb/s-es netem van!Lehet hogy ez lesz akkor a gond,a régi modem.+van 1 analog s 1 digitális tv is,vagyis eléggé megvan osztva!
az ip alapján tudom hol kell jelszintet nézni,de ezzel pedig az a gond,hiába nézem meg,nem tudom mik a megfelelő értékek! Az ügyfélszolgálat egyébként mondta hogy többször mutatott a rendszer nálam kiugró értéket,valószínű ez okozta a rebootolást is!
Mindenesetre bemegyek az irodájukba és kérek 1 modemcserét!
Köszönöm mindenkinek még1x aki válaszolt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!