Euronics bolti átvétel?
Muterom vásárolt, és megkért, hogy hozzam el, ki van fizetve.
Vagy másfél órámba került a mutatvány ...
Ebből nem tanulva ugyanez volt tegnap az egyik barkácsáruházban. Előtte 2 órával vásárolt cuccot elvileg leegyeztették (szóban az ügyfélszolgálati pultnál), hogy fogok menni érte és odaadják.
Azzal kezdődött, hogy az átvételi rendszerbe valami időablakot vezettek be, és oda kell időpontot regisztrálni, amivel a regisztrált időpontban 5 napon belül átvehetem. De mondom hogy ott van a sarokban a cucc (egy kis mosdószekrény volt, kézzel emelhető súly), én is látom, itt a papír, számla, fizetve van, ideadják, itt se vagyok, hiszen nem online rendelésről van szó, hanem az áruházban lett vásárolva. De nem, hárman 4 félét beszéltek, hogy mi a menete. Kötötték az ebet a karóhoz, és keresni kezdték a rendszerben hogy hol a cuccom. Nem volt meg. Persze hogy nem volt meg, mert már papíron el volt adva, tehát a készlet már nem hozta. És ilyenekkel pöcsöltek még egy ideig, míg egyszercsak "előkerült", és megkaphattam.
Egyszer még évekkel ezelőtt egy fülhallgatót vettem így Euronicsban. Mondam, hoby én vagyok én, jöttem a rendelt cuccomért.
Ugyanúgy gyári bontatlan fóliázott dobozban kaptam meg, minthe levettem volna a polcról és a pénztárhoz battyogtam volna vele. Csak ezt valahonnan hátulról hozták. Kifizettem, megkaptam a számlát, ennyi. Én nem igényeltem, hoyg külön még egy karton dobozba be legyen csomagolva. Mi a lótúrónak, úgyiy csak kidobnám. Szemetet meg már ne termeljünk feleslegesen, van belőle így is bőven!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!