Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ilyen esetben tudok élni a...

Ilyen esetben tudok élni a jótállással?

Figyelt kérdés
Egy Samsung termékem elromlott, lejárt az 1 éves garancia már, de a Samsung gyártói 2 éves jótállást vállal, ami még nem járt le. Ilyenkor tudok élni a Samsungnál a jótállással, mert engem csak elküldenek, hogy hivatalos márkaszervizt keressek meg.

szept. 25. 15:19
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Igen, a hivatalos márkaszervizbe vidd el a terméket, ott megcsinálják. Engem ott világosítottak fel, amikor bánkódtam, hogy pont lejárt az 1 év garancia, hogy a Samsung 2év jótállást vállal, szóval csak küldjem be a vásárláskori számláját és ők intézik tovább.
szept. 25. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Két féle jótállás van: egyrészt a forgalmazó által a kormányrendelet (az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet: [link] ) által kötelezően adandó (vigyázz, a jótállási időtartamok ebben az évben változtak: [link] ), illetve a gyártó, a Samsung által önként vállalt - ez utóbbinál a gyártó, a Samsung határozza meg a jótállási jegyen - 2022/2023-ban vett terméknél például így:

[link]

ebben az esetben a 10. pont az érdekes, az a Samsung által önként vállalt rész.


És ahogy ezt a jótállási jegyen írják, ezt a Samsunggal kell lebonyolítani:

"4.2 A termék meghibásodását és a jótállási igényt a vásárlás helyén (a jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett kereskedésnél) vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán, vagy a fogyasztó választása szerint a fogyasztóval szerződést kötő vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén és fióktelepén lehet bejelenteni, ahol tájékoztatják a jótállási igény intézésének menetéről (melyik szerviz végzi a javítást, hová kell a hibás terméket beszállítani, stb). A kijavítási igény a Samsung szerződött javítószolgálatainál (szervizeinél) közvetlenül is érvényesíthető, ezekre vonatkozóan a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán vagy a [link] weboldalon kaphat információt. (151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet 5.§ (1))"


Samsung-szervízkereső:

[link]

szept. 25. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
1es ez szép és jó de tőlem a hivatalos márkaszerviz jótállási jegyet kér, ami úgymond nincs. Ami volt a termékhez azt ők nem fogadták csak úgy el.
szept. 25. 16:33
 4/5 anonim ***** válasza:

"de tőlem a hivatalos márkaszerviz jótállási jegyet kér, ami úgymond nincs."

A kormányrendelet által biztosított - 2024 előtt még 1 éves - kötelező jótállási időn túl nyújtott önkéntes jótálláshoz - a Samsung ezt "kiterjesztett Samsung jótállás"-nak hívja - a Samsung esetében kell a kitöltött jótállási jegy és a számla is - ezt a jótállási jegyen szereplő szabályzat írja:

"3.1

...

A kiterjesztett Samsung jótállási időtartamában bekövetkezett jótállási igény érvényesítéséhez legalább a helyesen kitöltött jótállási jegy és a számla megléte szükséges. Ezen dokumentumok hiányában a fogyasztó a kiterjesztett Samsung jótállásra nem jogosult."

szept. 25. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

3# hol vetted ?

mit adták hozzá ?

szept. 28. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!