Ugrott a garancia? Megjött az új laptop, ismerősöm rá akarta telepíteni a Windows-t, de nem ismerte fel, hogy van benne belső tárhely, ssd, ezért gyors lekapta a hátulját, hogy ugye nem mozdult-e el, de láttuk h nem, szval hibásat raktak bele.
"Ha volt jelölés a csavarokon, akkor igen."
EU szabályok szerint ez nem ilyen egyszerű.
Ha szimpla operációról van szó (RAM / meghajtók), akkor nem veszik el a jótállás. Persze, ha mindez alatt nem okoztunk fizikai sérülést a laptopon.
Ha a hűtő megbontásáról beszélünk (újrapasztázás pl), akkor már több, mint valószínű.
* Garancia: Törvény által előírt, általában 2 év, az eladóval szemben érvényesíthető, és bizonyos idő után a fogyasztónak kell bizonyítania a hiba fennállását.
* Jótállás: Lehet kötelező vagy önkéntes, általában 1 év, a gyártóval vagy eladóval szemben érvényesíthető, és a jótállási időszak alatt a gyártó vagy eladó kötelessége bizonyítani a hibát.
Acer fórumról:
*
"
I just got a replied from Acer representative.
"As long as there's no damage done to the device, your device will still be under warranty"
So it safe to open the back panel and break the sticker guys.. :-)
"
Asus-nál lehetnek problémák, mert jellemzően sz*rnak a fogyasztó jogaira (piacvezetők sok ágban), ezzel kapcsolatban rengeteg jogi vita volt, de az utóbbi időben hálistennek 1-2 nagyobb youtuber az ügy érdekében ment, ezáltal nagyobb fejesekhez is eljutottak, és tudtak intézkedni.
Ha érdekel a téma, akkor csak keress rá YT-on: Nexus Gaming Asus
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!