Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ugrott a garancia? Megjött az...

Ugrott a garancia? Megjött az új laptop, ismerősöm rá akarta telepíteni a Windows-t, de nem ismerte fel, hogy van benne belső tárhely, ssd, ezért gyors lekapta a hátulját, hogy ugye nem mozdult-e el, de láttuk h nem, szval hibásat raktak bele.

Figyelt kérdés
Eszünkbe se jutott, hogy emiatt ugorhat a garancia. Mit gondoltok? :// ballagási ajándék lett volna, nagyon csalódottak vagyunk, hogy hibás gépet adtak és még lehet meg is szívjuk..

júl. 16. 20:38
 1/7 anonim válasza:
100%
Ha volt jelölés a csavarokon, akkor igen.
júl. 16. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

"Ha volt jelölés a csavarokon, akkor igen."


EU szabályok szerint ez nem ilyen egyszerű.


Ha szimpla operációról van szó (RAM / meghajtók), akkor nem veszik el a jótállás. Persze, ha mindez alatt nem okoztunk fizikai sérülést a laptopon.

Ha a hűtő megbontásáról beszélünk (újrapasztázás pl), akkor már több, mint valószínű.


* Garancia: Törvény által előírt, általában 2 év, az eladóval szemben érvényesíthető, és bizonyos idő után a fogyasztónak kell bizonyítania a hiba fennállását.


* Jótállás: Lehet kötelező vagy önkéntes, általában 1 év, a gyártóval vagy eladóval szemben érvényesíthető, és a jótállási időszak alatt a gyártó vagy eladó kötelessége bizonyítani a hibát.


Acer fórumról:


*

"

I just got a replied from Acer representative.

"As long as there's no damage done to the device, your device will still be under warranty"

So it safe to open the back panel and break the sticker guys.. :-)

"


Asus-nál lehetnek problémák, mert jellemzően sz*rnak a fogyasztó jogaira (piacvezetők sok ágban), ezzel kapcsolatban rengeteg jogi vita volt, de az utóbbi időben hálistennek 1-2 nagyobb youtuber az ügy érdekében ment, ezáltal nagyobb fejesekhez is eljutottak, és tudtak intézkedni.

Ha érdekel a téma, akkor csak keress rá YT-on: Nexus Gaming Asus

júl. 16. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
1. Ne általánosítsunk. Nekem amikor kb. 1 éve elromlott a garanciális Asus laptopom, kérdés nélkül küldtek futárt ami elvitte és javítás után visszahozta.
júl. 16. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
81%
Ha gond Van egy soha sem használt garanciális termékel akkor nem nyulunk hozzá hanem vissza küldjük ,visszük a boltba .
júl. 17. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
73%
Talán egyszerűbb lett volna úgy átadni, ahogy megvetted, Windows nélkül, gyári csomagolásban, mert így jobb esetben is fog kapni egy szétszedett, összefogdosott gépet. Valaki szereti maga intézni a dolgokat saját beállításokkal. Egyébként egyáltalán nem biztos, hogy hibás a gép.
júl. 17. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Az ismerősöd is igencsak nagy zseni lehet. Meg sem fordult a fejében, hogy esetleg a megfelelő driverre lenne szükség (amit a windows-telepítő pendrive-ra kell rámásolni), és máris tudja kezelni a meghajtót, ha megadja a telepítőnek a driver elérési útját (amit fel is kínál a telepítő). Szerintem ennyi lehet a "hiba", vidd inkább olyanhoz, aki látott is már ilyet közelről... Ami a garanciát illeti, közel sem biztos, hogy ugrott, ellenben az nem garanciális vagy hardveres probléma, hogy valaki nem tudja hogyan kell feltelepíteni egy windowst egy szűz gépre...
júl. 17. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Win 11-nél kell az m2-es meghajtódrivere is, mert van rá példa, hogy nem ismeri fel. watch?v=tG8GlVpGX0g
aug. 11. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!