A Telekom ügyfélszolgálatot nem kapcsolja a Vanda akármilyen problémám mondok be neki akkor azt mondja mindíg hogy menjek be személyesen egy üzletbe de ha a testvérem ugyanúgy hívja akkor neki miért kapcsol az ügyintézőhoz?
Figyelt kérdés
máj. 11. 12:06
1/5 anonim válasza:
Felhívod és azt mondod, hogy kérem az ügyintézőt
Tőmondatokban kell előadni a problémát.
Ekkor visszakérdez, és igennel vagy nemmel felelsz.
2/5 A kérdező kommentje:
Próbáltam, hidd el. De végig azt mondja hogy menjek be személyesen.
máj. 11. 12:20
3/5 anonim válasza:
Akkor valószínűleg valamiért letiltotta a Telekom a számod. Nem telefonbetyárkodtál a Telekommal?
Mindenesetre menj be személyesen, intézd el a problémádat, és ha már ott vagy, akkor kérdezd meg, hogy miért tiltottak le.
4/5 anonim válasza:
Szavakat értelmez, amit a mondatból kiragad. Amikor kérdezi, hogy mi a probléma, két szót mondj neki: Otthoni/Mobil Hibabejelentés/Számlázás. E négy szóból összerakja, hogy mit akarsz, tehát hogy otthoni vagy mobilszolgáltatás, hiba vagy számla. Vissza fog ezekre kérdezni, hogy otthoni/mobil szolgáltatással kapcsolatos? Igen. Hibabejelentést szeretnél/számlázási kérdésed van? Igen. Ezen a ponton kapcsolja az ügyintézőt. Három kérdés, két szó és két igen. Egyszerűbb és gyorsabb mint átverekedni magad egy menürendszeren.
5/5 A kérdező kommentje:
Azt mondták hogy nem tiltottak le.
máj. 11. 13:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!