Ajándékba kaptam egy apple airpodsot. Az apple oldalán a serial number ellenőrzésnél azt írja ki, hogy sajnáljuk, de nem tudjuk ellenőrizni a vásárlási dátumot. Ez miért van?
Ez a teljes szöveg:
Sajnáljuk, de jelenleg nem tudjuk igazolni az AirPods vásárlási dátumát
Ellenőrizze, hogy az AirPods párosítva van-e az iPhone vagy iPad készülékkel. Ezután jelentkezzen be Apple ID azonosítójával, és frissítse a vásárlási dátumot a nyugta alapján.
Felismeri, hogy egy airpodsról van szó, nem gondolom, hogy hamisítványt kaptam volna, mert minden tökéletesen működik és megegyezik minden az eredetivel, még a súlya is. De akkor miért írja ezt ki? Sajnos nyugta az nincs hozzá amivel igazolni tudnám a vásárlást, mert ajándékba kaptam.
Igen, hallgattam is már rajta zenét. A lokátoron is látom. Vagy esetleg kell valami külön beállítást / párosítást elvégezni rajta?
Kicsomagoltam, meg is jelent az iphoneon, hogy párosítás, végigpörgettem a beállításokat rajta és már használhattam is.
Minden jónak tűnik rajta, csak a serial number ellenőrzéssel van gondom, hogy vajon miért írja ezt ki.
Ha kamu lenne, gondolom ki is írná, hogy nem talál a serial number szerint semmit, de felismeri, hogy airpodsról van szó.
Illetve végignéztem rajta mindent, maga a tokon és a füleseken is a megfelelő serial number szerepel, minden úgy működik ahogy az eredetinek is kellene.
Ha átvilágítod a tok tetejét úgy, hogy nyitva van, látod benne azokat a szálakat?
Youtubeon van erről videó, hogy pontosan hol kell.
Ha van benne, akkor eredeti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!