Beadtam a telefonom szervizbe.(emagba vettem oda kellett bevinni).Azt mondták ha meg tudják csinálni 2 hét ha nem 4 hét és szólnak.Jövöhéten hétfőn lesz 4 hete hogy bevittem.Érdemes lenne bemenni megkérdezi hol tartanak?
"ha nem 4 hét és szólnak"
Ezen mit nem fogtál fel?
"A termék javítási ideje
Ha a hibás termék javítható, akkor a szerviz törekszik a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor legkésőbb a 15. napon tájékoztatunk erről, de legkésőbb a javítási igényre vonatkozó űrlap kitöltését követő 30. napig értesítünk a bevizsgálás és adott esetben a javítás eredményéről, addig szíves türelmedet kérnénk."
Sok évvel ezelőtt ugyanígy jártam az Emaggal, majdnem két hónapig volt náluk a telefonom, amikor kérdeztem, mikor lesz kész, folyamatosan román nyelven válaszoltak, mert hiába az Emag intézte a szervizt, azonnal az eredeti céghez irányítottak, egy magyar emberrel nem tudtam beszélni, illetve sosem válaszoltak.
Azért küldtem amúgy vissza, mert amikor megérkezett, bekapcsoltam és látszott, hogy be van folyva a képernyő, aztán totál lehalt az egész, szóval még aznap jeleztem a problémát.
Mikor visszaküldték a telefont (román nyelvű szervizlappal!! amit google fordítóval bogarásztunk ki), azt írták, hogy cserélték benne az akkumulátort... A képernyő ugyanúgy be volt folyva, de onnantól kezdve a rendszer nem halt le. Ezután tudtam csak magyar ügyfélszolgálattal beszélni, szerintük a képernyő sérülését azért nem javították, mert azt egyértelműen én okoztam, pedig nem. Nem voltak hajlandók cserélni se újra a szervizbe küldeni.
Ezután kényszerből kb egy fél évig kellett még ezt a telefont használni, de egy csődtömeg volt. Folyamatosan újraindult, lefagyott. A végén már csak akkor tudtam használni, ha töltőn volt, mert azonnal lemerült, ha valamit csináltam vele.
Sajnos az emag egy f*s és egyre inkább az lesz. A férjem rendelt egy baromi drága speciális hőmérőt, ami ripityára törve érkezett meg. A csomagolás nem volt sérült, tehát aki elküldte, látta, hogy használhatatlan. Jeleztük, mosták kezeiket, hogy nem lehet bizonyítani, hogy nem mi tettük tönkre. Mivel még időben voltunk, jeleztük, hogy szeretnénk elállni a vásárlástól, de egy hétig nem reagáltak a levélre, majd, noha még a 14 napon bőven belül voltunk, azt írták, nem lehetséges az elállás... Soha többé emag!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!