Mit tehetek? Monitor probléma, garanciával.
Figyelt kérdés
Megfolyt a kijelzőm. Még garanciás, de a szervíz szerint én tettem benne kárt, ezért nem cserélik, hanem fizetnem kellene. Vagy 20 dolgot írtak, mit csinálhattam vele, ami miatt eltört. Én viszont emlékszem, hogy semmi nem történt vele. Mit tehetek ilyenkor? Fogyasztóvédelem? Be tudom bizonyítani valahogy, hogy én nem tettem vele semmit?2010. okt. 14. 17:26
2/4 A kérdező kommentje:
nem csináltam. szemét a szerviz. közben kiderült, másnak is volt baja ilyen laptoppal, ugyanez a baj. amit ugyanabba a szervizbe vittek, ugyanúgy a "vevő hibájából" ment tönkre. másik szervizben javították...
2010. nov. 10. 20:49
3/4 anonim válasza:
Ezt a lehetőséget te a készülék megvásárlásával elfogadtad, benne van a garancia papírban mi számít garanciális hibának feketén fehéren.
4/4 A kérdező kommentje:
benne lenne, ha adtak volna...
mert csak blokk volt, és mikor visszamentem már ezzel le akartak rázni, aztán mikor fenyegetőztem, hirtelen emlékezett a srác, hogy tényleg elfelejtettek garanciapapírt adni, mikor megvettem. Az a vicc, hogy ő akkor nem is dolgozott még ott.
Közben amúgy sok minden kiderült. Ez a drága üzlet jó pár vásárlóval perben áll...
2010. nov. 13. 16:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!