Felmondjátok májustól a Yettel szerződéseteket?
Nálunk mindenki egyoldalúan módosít. Yettel, biztosító, vízmű, gázmű, Vodafone... Egyedül a közös képviselő díja van kétoldalúan módosítva.
Ha mindent felmondok, nem lesz se áram, se gáz, se biztosítás, se telefon, se víz.
Szíved joga felmondani.
1: Ha nem lesz, akkor nem lesz. Mindenre van alternatíva. Max. nem használok többé telefont, amúgy is az offline a jövő.
De azért sajnálom, így ekkora távlatból elhagyni.
"Nálam alapból az életemből teljes kizárással jár az, aki egyoldalúan módosít szerződött szerződést"
Akkor mondjál fel minden szerződést kisbarátom!
Amikor aláírtad - akárhány évvel ezelőtt, akkor az is benne volt, hogy módosíthatják egyoldalúan. De ez benne van a bankszámlád szerződésében is, a biztosítódnál is, az áramszolgáltatódnál is. Utazni szoktál-e vonattal, busszal. Megsúgom a jegy amit megvásárolsz, maga a szerződés. Ott is elfogadod azt hogy a szolgáltató módosíthatja egyoldalúan.
Sőt amikor ide a gyakorira regisztrálrál akkor is elfogadtad a feltételeket. Gondolkodás nélkül pipáltad be igaz? A gyakorit üzemeltető cég is bármikor módosíthatja a felhasználáti feltételeket egyoldalúan!
De azért nézd meg az alábbi listát: Ennyiszer módosították az elmúlt időszakban az ÁSZF-t.
Lakossági előfizetők részére nyújtott, igénybevételi díjat utólag fizető (számlás) illetve igénybevételi díjat előre fizető (kártyás) előfizetői szolgáltatásokhoz:
2023. január 1-től
2022. november 27-től
2022. szeptember 20-tól
2022. szeptember 1-től
2022. május 24-től
2022. május 3-tól
2022. március 1-től
2022. február 21-től
2021. november 20-tól
Valamint bemásolom az ÁSZF vonatkozó részét:
Ezt te aláírtad, elfogadtad!
Ezek szerint elolvasás, átgondolás és megértés nélkül!
Remélem szavazni nem szoktál járni!
12.1.2. A Yettel általi egyoldalú szerződésmódosítás
12.1.2.1. Az EESZ egyoldalú módosítása esetén a szerződéskötésre vonatkozó
rendelkezéseket kell megfelelően alkalmazni.
12.1.2.2. A Yettel jogosult az EESZ-t és az ÁSZF-et (ideértve annak mellékleteit is) a
következő esetekben egyoldalúan módosítani:
az előfizetői igények (technikai, minőségi, kényelmi, gazdasági stb.) minél
szélesebb körű kiszolgálása érdekében;
• környezetvédelmet szem előtt tartó beruházások esetén;
• szolgáltatás elveszti a létjogosultságát;
• a szolgáltatások megfelelő minőségének biztosítása indokolja;
• elírások javítása;
• a közérthetőséget szolgáló tartalmi módosulásnak nem minősülő javítások;
• tarifacsomagok, opciók megszüntetése a jövőre nézve;
• szolgáltatás megszüntetése a jövőre nézve;
• egyes szolgáltatások tartalmi elemeiben vagy nyújtási feltételeiben történő
nem lényegi vagy az előfizetők számára kedvező változások;
A szolgáltatói Áfsz-ekben benne van, hogy milyen időközönként vizsgálják felül az árakat, szóval elvileg nem lesz meglepetés.
24 év óta ugyanaz a tarifád?
És ha felmondod mit érsz vele?
Kiszámolták hogy kb hány ember fog felmondani és annyit emelnek hogy nekik - a yettelnek - ebből nem lesz veszteségük.
Te meg mehetsz másik szolgáltatóhoz.
Aztán ott mind újfiú nem kapsz majd semmi kedvezményt, úgyhogy csak drágábban tudsz majd szerzédni.
Vagyis ígyis-úgyis drágábban fogsz telefonálni.
Ez van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!