Milyen alkalmazás tenné hatékonyabbá a vállalaton belüli munkamegosztást?
Egy olyan applikációt keresek - akár fizetőset is -, amiben ki tudom osztani az alkalmazottaknak a napi feladatokat, ők pedig a saját fiókukon belül bejelölhetik, ha elvégezték azt.
Ami fontos lenne:
- lássam, hogy mik azok a feladatok, amik kész vannak és mik azok, amik még várakoznak
- visszamenőleg is követhető legyen, hogy az adott napon milyen feladatok voltak kiadva és ki teljesítette azokat
- nekem az egész beosztás látható legyen, mindenki más viszont csak a saját feladatait lássa (nem titkosak, csak sok a kavarodás)
- ők maguk is tudjanak a saját profiljukra plusz feladatot felvinni, ha valamit elvégeztek azon kívül, amit én kértem tőlük
Semmi nincs kőbe vésve, ha valaki csak hasonló programot ismer, akkor az is jó lehet.
(A trollokat megelőzve: nyugodjatok meg, nem vagyok irányításmániás. Fél év alatt bővült a cég 3 főről 15-re, mindenki otthon dolgozik és így már lehetetlen egy Facebook chat-csoportban koordinálni a napi feladatokat.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!