Foxpost ilyenkor mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Még sosem jártam így, de ma felakartam adni feladási kóddal egy csomagot Foxposton. De véletlenül rossz rekeszre nyomtam és nem fért bele a csomag. Itt pedig nem adott olyan opciót mint fizetőscsonag feladásánál hogy tranzakció törlése és nem tudtam más boxot nyitni, mert utána nem fogadta el a kódot. Így nem tudtam feladni a csomagot , viszont emailt meg kaptam róla ,hogy feladtam. Ügyfélszolgálat csak hétfőtől- péntekig van. Hétfőn felhívom őket , de tudnak erre megoldást találni ?2022. nov. 19. 14:09
1/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha becsukod a fiókot, a képernyőn villan fel, hogy oké volt, vagy más fiókot választok, nem az appban.
Minél hamarabb hívd fel őket hétfőn, mert mikor megy a csomagokért a futár, akkor fog kibukni, hogy üres a rekesz, ő tudja megerősíteni a dolgot.
A pénzt visszautalják gondolom, a csomagnak meg majd generálsz egy másik feladási kódot.
2/4 A kérdező kommentje:
1. Tudom,hogy ott kéne. De nem villant fel. Ez volt a gond. De hétfőn reggel 8kor mindenképp hívom már őket.
2022. nov. 19. 14:21
3/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az automata érintőképernyőjén lehet jelezni, ha gond van, például ha nem fér bele, a bezárás után rögtön. Ha néhány másodpercen belül nem reagálsz, sikeresnek tekinti. Generálj új kódot a megfelelő rekeszbe, add fel, hogy a címzett megkaphassa mielőbb a csomagot, majd hétfőn hívd fel az ügyfélszolgálatot, hogy a rossz kódot töröljék. Amikor a futár visszajelezte, hogy tényleg üres az adott rekesz, a kódot törlik és a feladási díj visszatérítésre kerül fordított vásárlással, tehát eltart pár napig míg a bank lekönyveli, mert ez nem utalás, hanem vásárlás, csak pozitív előjellel, így nem kevesebb hanem több lesz az egyenleged utána.
4/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!