Fülhallgató csatlakozik a laptophoz, de nem lehet kiválasztani mint hangszórót?
Van egy bluetooth fülesem. (Tronsmart onyx)
Pár hónapja használom probléma nélkül egy msi laptoppal.
Néhány napja viszont nem működik.
NEM ÁLLÍTOTTAM ÁT SEMMIT.
Elkezdett visszhangosan, szaggatottan szólni.
Mostanra meg abszolút nem is működik. Elvileg csatlakozik (a füles "pittyen" is), de nem lehet kiválasztani mint hangszórót. Szóval egyáltalán nem lehet hallgatni semmit vele.
A füles a telefonommal kifogástalanul működik továbbra is, se csatlakozási hiba nincs, se hangzási hiba, se szaggatás.
A laptop új, win10 van rajta.
Lehet valahogy javítani az ilyesmit? NAGYON❗ fontos lenne, felújítást csinálnak a folyosón, iszonyat zaj van, nekem meg dolgoznom kellene. :(
Gép újraindítása, eszköz eltávolítása, újra megkeresése, esetleg valami reset a fülhallgatón?
Ezek általában meg szokták oldani.
Munkahelyi IT vagy egy szerviz mit mond?
#1
Ezt próbáltam egyből, de semmi.
#2
Munkahelyi it annyit mond hogy nincs idejük ilyen marhaságokra, biztos a fülesem rossz. :/
#4
Még x éve kaptam a fülest, fogalmam sincs milyen szervize van. De az tökéletesen működik más eszközzel, nem rá gyanakszom.
A számítógépet nem hiszem hogy bütykölheti akárki, munkahelyi gép.
#6
Nem akarnék emiatt venni egy új fülest... :/
#8
Néha szeretnék olyan zenét is hallgatni ami nincs letöltve. De jobb híján ez lesz, amíg nem oldódik meg.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!