Milyen lehetőségeim vannak? Hogy ne fizessek ködbért.
Vodafonnál meghosszabítottam a szerződésem(tv, wifi), költöztem ezért áthelyezést kértem.. De a technikus 4/4 szer nem jött ki.. Azt állítja mi nem vagyunk elérhetőek.
Ha felbontom a szerződést, amit ők szegtek meg ködbért akarnak velem fizetetni.
Itt az történt, hogy leegyeztettem a vodafonnal, hogy hova kell menni, megadtam a szàmomat.. Onnan tudom, hogy azt mondta, hogy nem ért el, mert betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, és ott van ilyen bejegyzés, hogy mi történt.
De én végig otthon voltam, és a telefon is nálam volt..
Tud a címemre netet szolgáltatni megnéztem.
Négy napról van szó.. Négyszer kértem már időpontot, és egyik napon sem ért el telefonon, sem a lakáson.. Vagyis ezt állítja.
Ezért mondom, hogy ordítani kell velük egy sort, hogy tudják hol a helyük.
Te fizetsz nekik azért a szarért amit szolgáltatásnak mernek hívni.
Adj meg egy másik telefonszámot. Illetve próbáld le a telefonodat, hogy csörög-e.
Most utoljára másik telefonszámot adtam nekik, de azon sem hívtak.
De akkor az lesz bemegyek, és felemelem kicsit a hangom.
Naba...+ már a ködért is fizetni kell?
Nem véletlenül utálom én az őszt. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!