Cashcube Mini - "A pénztárgép blokkolódott." Ilyenkor mi a teendő ha ezt írja ki a gép?
Figyelt kérdés
Adott egy cashcube mini portable. Telekomnál vagyok ők nem blokkolták a gépet, navnál pedig nincsen tartozásom. Hétfőn viszem szervizbe a gépet. Járt már valaki így esetleg, mi orvosolta a problémát? (Fel van töltve, próbáltam az újraindítással de úgy sem működik.)2022. jún. 11. 23:05
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!