Camera Kft. hogyan kell bejelenteni szerviz igényt?
Addig megvan, hogy ki kell tölteni ezt a hibabejelentőt:
De légyszíves segítsetek rendbe tenni az alábbi dolgokat, mert nem tiszta:
* A hibaleírásban leírom, hogy tisztítást, alkatrészpótlást és fókuszrendszer átvizsgálást szeretnék kérni. (Feltételezem ez így jó eddig)
* Fogyasztói igény: Itt mit kell bejelölni??? Ha csak az árajánlatot jelölöm be, akkor nem is csinálják meg a kért dolgokat, csak küldenek egy ajánlatot miután ránéztek a gépre? Ennek mi értelme van így? Vagy hogy van ez? Vagy árajánlat mellett az egyéb opciót is be kellene jelölnöm és odaírni, hogy "szervizelés"? Vagy csak az egyéb opciót kellene bejelölnöm és az árajánlatot nem?
Amit még nem értek: Ha kitöltöm a lapot, akkor gondolom ki kell nyomtatnom és betennem a csomagba, amit a Camera Kft. címére elküldök. Vagy pedig... először el kell küldenem emailben nekik és utána küldenem a csomagot? Vagy mit kell csinálni ezzel a hibabejelentővel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!