3. alkalommal kicserélik?
Vettem egy elektromos mellszívót,és most viszem vissza 3szor garanciával javíttatni.
Bajai voltak:
1)bele volt törve egy része az adapternek a készülékbe (pedig nem esett le....csak töltöttem)javításért fizettem 1000ftot.
2)Az első javításból úgy hozták vissza hogy nem szívott semmit,ekkor visszavittük
Most lett kész de még mindíg nem szív azt írták a papírra hogy folyadék került a gépbe kitisztították,de kipróbálni nem tudták mert a hozzá tart cumisüveg nem volt mellékelve.
3)szóval holnap viszem 3adszor pedig a 1.szerelésre úgy lett beadva hogy a szívása tökéletes volt,és azóta.....
Most jogosan kérhetem hogy cseréljék újra vagy fizessék vissza a pénzem?
Vagy amikor beletört az adapter csatlakozója azt nem tekintik garanciálisnak??
Ill. lehet olyat hogy kipróbálás nélkül visszaadták hogy jó,és közben pedig semmit nem csinál??
Mit tegyek jogosan reklamálok új készülékért??
Mire kész lesz már hasznát sem tudom venni....
Az a törés-javítás egyértelműen nem lett elfogadva garanciálisként, azért kellett fizetned a javításért...
A garanciajegyen leírják, hogy mikor kérheted a termék cseréjét illetve az árát, olvasd el!
Jótállásnál a fogyasztó választhat, hogy javítást vagy kicserélést kér. Kér a kicserélést, ha nem hajlandók, írj be a vásárlók könyvébe, értesítsd a fogyasztóvédelmet, írj a Homárra.
Jótállásnál nem a fogyasztónak kell bizonyítania a rendeltetésszerű használatot, hanem a forgalmazónak az attól eltérőt. A mobilokban van egy indikátor, ami nedvességtől elszíneződik, így a szerviz ezzel bizonyítja, hogy víz került a készülékbe.
PTK 306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
Köszönöm a sok választ!
Csak nem voltam benne biztos hogy mi ilyenkor a teendő,mert már nagyon tele a pohár nálam..
(amúgy 18ezer volt akciósan)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!