Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Rendeltetek mostanában az...

Rendeltetek mostanában az ÁZSIA-CENTER-től?

Figyelt kérdés

Nekem 2021 június óta 5 megrendelésem fut mindegyik szállításra van kiírva

de semmit nem kaptam.Mindig 70 munkanapra hivatkoznak a posta függvényében.

Szerintem már letelt. Lehet itt valamit tenni?


2021. dec. 10. 19:44
A kérdező szavazást indított:
Igen. kiválló
Igen voltak problémák
Igen az idő volt a probléma
Szerencsére nem
10 szavazat
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
76%
Semmit, kamu az egész.
2021. dec. 10. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Érdekes, én 3 munka nap alatt megkaptam az onnan rendelt terméket. Előre utaltam, csongrád megyei rendelés.
2021. dec. 10. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 syssy48 válasza:
Én november elején rendeltem, a mai napig nem kaptam semmit ígéreteken kívül. Én holnap fogom feljelenteni őket. 4 címük van, mindegyiknek a Redbay Europe Limited a cégneve, és tudom a cégvezető adatait is. Hol az egyik, hol a másik weboldalról írnak. Elegem van belőlük, csalók.
2021. dec. 27. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:

Nem tudom, hogy aktuális-e még a kérdés.

Én is rendeltem - naívul - és persze nem kaptam meg.

Mikor lejárt a teljesítési határidő, én írtam nekik egy e-mailt, felsorolva, hogy mely rendelésekről van szó, megadtam a bankszámlaszámomat, és kértem, hogy azonnal utalják vissza az általam kifizetett összeget.

Válaszolni nem válaszoltak, de egy héten belül visszautalták.

2022. febr. 24. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 emzeperiks válasza:

Botrányosak. Kilenc hónappal ezelőtt– próbából, mert nem vagyok hülye – rendeltem egy olcsó terméket. Pontosabban nem is egyet, kettőt, mert elfér, pótlásnak is jó, meg egyszerre többet lehet használni. (Szilikonforma.)

Átutaltam, visszaigazolták, siránkoztak, hogy lehet akár két hónap is… Reklamáltam, siránkoztak. Majd érkezett egy levél, miszerint ez és ez az érkezési dátum. Na, ennek egy hónapja. Reklamáltam. Írják, hogy hová küldjék vissza a pénzt. Megírom. Erre egy automata válasz jön, hogy a termék akár 72 napon túl is érkezhet… Szóval, el sem olvassa valami írástudó majom.


Én csak azt tudom tanácsolni, hogy ha valakinek van kidobandó pénze, nyugodtan rendeljen. A lottónak nagyobb esélye van, de akár elképzelhető, hogy valakinek megérkezik a megrendelt tollseprű…

2022. márc. 8. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:

Az oldaluk szerint Londoni a cég a bankszámlaszámuk (Magyar) OTP-s.Az oldaluk tetején az áll hogy Ázsiacenter Budapest (-semmi köze Budapesthez).Van egy iyen hogy...Ázsiacentercom webshop Szabolcs-Szatmár-Bereg, Hungary. A facebookos oldaluk : facebook.com/1574916502756530 . És ezt a cimet illetve koordinatat találtam:

Place Types : Shopping & Retail

Address : Nyíregyháza

Coordinate : 47.9640250317, 21.7061761118

(hátha valaki veszi a fáradtságot és megkeresi őket)


Senki NE rendeljen ha csak nincs fölösleges pénze,de azt meg inkább adja halyléktalannak....

Vásároltam ....csak nem jött meg az árú amit kifizettem fél év alatt sem

hiaba banki tranzakciorol szoló igazolás stb...sem árú nincs sem pénz visszafizetés.

Ez talán még segithet: Vaterásaink: csopcsaj, Kisvacak50 és szrnszrn.tehát vagy tőbben vannak vagy eggy az egész.....a lényeg hogy ÁTVERÉS

2022. júl. 11. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Nekem lassan 1 éve nem utalják vissza az 1 450 Ft-ot. Csak hitegetnek. Ha adat kell majd írnak, ha nem akkor utalnak. Egyik sem történt meg.
2023. febr. 18. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

#2:

Egy hasonló cég "üzleti" filozófiája az lehet, hogy mondjuk a rendelések 10-30%-át teljesítik. Amikor meg feljelentik őket, akkor arra hivatkoznak hogy ez nem bűncselekmény, hanem csak sima "csomagvesztések", hiszen, fel is tudnak ennek bizonyítására mutatni egy tucat "elégedett" megrendelőt. Meg eleve nyilván csak pár százalék (vagy annyi semi) lesz aki feljelenti őket (vagy visszatérítést kapnak). Tehát a megrendelések 99%-a "rendben" van papíron. Az 1% meg ugye a "mindennapos" apró probléma.


Hidd el, évek óta csak okosan tud egy ilyen cég működni.

2023. febr. 20. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:
A Fogyasztóvédelem.hu oldalon (alapítvány) rengeteg a reklamáció, ez a weboldal intézi mindenkinek a reklamációt és a visszautaltatást, érdemes utána nézni :-(
2023. szept. 4. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
Nem írok sokat. Szó szerint igaz amit az előttem szólók írtak.
okt. 25. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!