Vásároltam egy Amazfit Band 5 okosórát, de sehogyan sem sikerül működésre bírnom. Tudnátok segíteni?
Figyelt kérdés
Kiválasztom az angol nyelvet /mivel magyar nincs benne/, de nem csinál semmit, csak azt írja ki, hogy "Pair first", de nem lép tovább, mindig visszaugrik a nyelv kiválasztására. A Beállítások menü ugyan megnyílik, de abban nem lehet csinálni semmit, mert csak az okosóra adatait mutatja, meg a gyári beállítások visszaállítását, ill. az okosóra újraindítását lehet vele megcsinálni. Próbáltam összepárosítani a okostelefonommal, ami ugyan felismerte, de a telóra feltelepített Zepp alkalmazás viszont már nem ismeri fel az okosórát. Most én vagyok ennyire béna, hogy nem tudom beállítani, vagy valami probléma lehet az okosórával?2021. jún. 17. 19:21
1/2 Alex Fly válasza:
Ne közvetlenül a telefonnal párosítsd, hanem a Zepp alkalmazásban. (az appban a regisztrációnál pedig -ha még nincs- hozz létre egy Amazfit accountot, országnak állítsd be az U.S.A.-t ahhoz, hogy működjön az Alexa; más réfióban nem fog menni még akkor sem, ha később megváltoztatod a Egyesült Államokra)
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Amúgy többszöri próbálkozás után sikerült végül összepárosítanom őket, felismerte a teló az okosórát. Igen, a Zepp alkalmazásban próbálkoztam elég sokáig eredmény nélkül, aztán egyszercsak sikerült végül. Az Alexát még nem próbáltam, de azt olvastam máshol is, hogy USA-t kell bejelölni országnak, mert csak akkor lesz jó.
2021. jún. 18. 15:22
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!