Miért nem működik?
Sziasztok!
Pénteken vettem a barátomnak egy wearfit okos órát. Szombaton kapta meg mert akkor voltunk 1 évesek.
Felraktuk töltőre, vagy 4-5 órán keresztül rajta volt. ( ennyit írtak a papíron )
Amikor levettük, csak a képernyő világított ilyen sötét kéken. 4-5 másodpercig nyomtuk azt a felületet, ahol be lehet kapcsolni, de semmi nem történt. Ma vissza vittem, kicserélték, de ugyan ez a helyzet a másikkal is. Most vagy mi nem tudunk valamit, vagy mind két óra el van romolva. ><
Az eladó is próbálta, de neki se működött. Esetleg járt még így valaki? Van erre valamiféle megoldás?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem lehet, hogy csak a saját google play-es alkalmazásával lehet használni?
Itt írja az első hozzászóló, hogy a bluetooth kapcsolatot az alkalmazáson belül kell létre hozni, nem az android beállításoknál, mert akkor nem működik
Az előbb megpróbáltuk, de a keresésénél nem adta ki az órát, vagyis szerintem hogy nem érzékelte. ><
Nem tudom mi baja lehet. ><
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!