Fiesta-chan kérdése:

Miért nem működik?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Pénteken vettem a barátomnak egy wearfit okos órát. Szombaton kapta meg mert akkor voltunk 1 évesek.

Felraktuk töltőre, vagy 4-5 órán keresztül rajta volt. ( ennyit írtak a papíron )

Amikor levettük, csak a képernyő világított ilyen sötét kéken. 4-5 másodpercig nyomtuk azt a felületet, ahol be lehet kapcsolni, de semmi nem történt. Ma vissza vittem, kicserélték, de ugyan ez a helyzet a másikkal is. Most vagy mi nem tudunk valamit, vagy mind két óra el van romolva. ><

Az eladó is próbálta, de neki se működött. Esetleg járt még így valaki? Van erre valamiféle megoldás?



2021. jún. 7. 19:51
 1/2 Vortrex ***** válasza:

Nem lehet, hogy csak a saját google play-es alkalmazásával lehet használni?


[link]


Itt írja az első hozzászóló, hogy a bluetooth kapcsolatot az alkalmazáson belül kell létre hozni, nem az android beállításoknál, mert akkor nem működik

2021. jún. 7. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Az előbb megpróbáltuk, de a keresésénél nem adta ki az órát, vagyis szerintem hogy nem érzékelte. ><

Nem tudom mi baja lehet. ><

2021. jún. 7. 20:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!