Tegnap óta egyszerűen nem lehet nyomon követni a küldeményeket, a Posta Nyomon követéi oldalán.Technikai probléma? Tud róla valaki, valamit? Próbálkoztam korábbi számokat is beírni, de azokra is azt írja nem találtunk adatot..
Figyelt kérdés
2021. febr. 7. 13:24
2/7 A kérdező kommentje:
De törődöm,mivel olyan csomagot várok,amiért fizettem.Te meg ne törődj a kérdéssel,ha nem tudsz normális választ adni, trollocska.
2021. febr. 7. 13:28
3/7 anonim válasza:
előfordul, majd gatyába rázzák és megint lehet használni. de megértem, hogy bosszantó
4/7 anonim válasza:
a rendszergazda beleborította a kávét a gépbe véletlenül és leállt az egész.
Én sosem bíztam meg a posta rendszerében.
10-ből 11-szer már a kezemben volt a csomag mire megjött az email, hogy "a mai napon kézbesítjük"
igazából a posta felülete annyira lassú, hogy a múltat mutatja.
Majd nézz rá később. valszeg csak valami karbantartás van - mert hát ki az a marha aki vasárnap 5 percenként frissítené a csomagkövetést? :D
5/7 anonim válasza:
Ki az a marha aki a csomagkövetésen rágódik vasárnap?
6/7 anonim válasza:
Kedves kérdező, megértjük az aggodalmad, de nem tudunk neked segíteni.
7/7 anonim válasza:
A férjemnek sem működik. Vállalkozó, egy megrendelt csomagot csütörtökön adott fel 24 órás időgarantált csomagban. A vevő nem jelzett vissza, meg akarta nézni, átvette-e, de semmi nem látszik.
Szóval nem egyedi eset.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!