Villanymotorvédelem így van?
moeller zsebkönyvben van ez a rajz. így kell érteni a rajzot a fölé írt szöveghez?
illetve a Motorvédő RELÉ az csak túlterhelés elleni védelmet biztosít, a motorvédő kapcsoló pedig zárlat és tulterhelés védelmet is?
A relé a fázisokat figyeli,hogy egyformán legyenek terhelve,pl ne az legyen,hogy bemegy a 3 fázis mondjuk 5 Amperrel,és egyszer csak a háromból az egyik fázis megereszti magát 7 Amperre,na akkor le fog oldani..
Aztán még van amelyik figyeli,hogy meg e van mindhárom fázis,,ha az egyik hiányzik,vagy kimarad egy időre,akkor is le fog oldani...
Nem figyeli itt semmi azt hogy egyformán legyen terhelve a három fázis.
Mind a két megoldás az átfolyó áramot figyeli.
Az egyikben (bal oldali) van zárlatvédelem (elektromágneses kioldás) és bimetálos túláramvédelem ahogy pl. egy kismegszakítóban, de a karakterisztikája motorhoz méretezve.
Leoldáskor megszakítja a motor áramkörét mindhárom fázison.
A jobb oldali csak a bimetálos védelmet tartalmaz, zárlatvédelmet nem (ezért van kiegészítve külön zárlatvédelemmel).
Leoldáskor nem szakítja meg a motor áramát, csak egy jelzést ad egy segédérintkezővel.
Én a kérdésre válaszoltam ami egyszerű eldöntendő kérdés volt.
Ha az lenne a kérdés hogy miben különböznek az más lett volna.
Ismerve az itt felvetődő kérdések általánosan rossz "minőségét", ritkán akarok több energiát fektetni a válaszba mint amennyit a kérdésbe fektettek bele.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!