Emag csomag visszaküldése?
A termék: Well vezeték nélküli kinetikus csengő
A 2021.04.01.-én rendelt termék megérkezett 2021.04.08.-án, aznap kipróbáltam nem működött.
Hiba jelenség: Termék első bekapcsoláskor nem működött. 220v -ba dugva folyamatos sistergő hangot ad. A termék értéke: 3279 Ft.
A csavar a dologba az elállási jog, mivel kűlföldi eMAG Marketplace partnertől “Vitacom Electronics SRL” rendeltem ,így romániába kellene küldenem a hibás terméket , ami többe kerül mint maga a termék ára.
Én véleményem: a kűlföldi eMAG Marketplace partnertől rendelés kerülendő “ha hibás lesz a termék az csak ráfizetés lesz”.
A másik dolog: Az emag oldalán értékeltem-véleményeztem volna a terméket a hiba jelenség szövege alapján. Hát persze eMag-tól jött a válasz: “Értékelésed elutasításra került Elutasítás oka Gyári hibára utaló panasz”
Új fejlemény:
DPD futárnak átadva a rossz termék eredeti csomagolásában: 2021.04.13.-án.
Visszaküldés státusza: "Kérelem törölve
Date: 23 április, 16:01
Lehetőséged van új kérelmet rögzíteni, amennyiben továbbra is visszaküldenéd a terméket."
Egy utolsó kört futok vele még ,ha ezt követően se kapom vissza azt a kevés pénzt, akkor azt elektronikus panasz formájában bejelentem a hatóság felé.
Ezt jeleztem mai nap EMAG felé.
Azt nem értem ,ha ilyen sok a panasz az EMAG-ra ,hogy nem vizsgálja a megfelelő állami szerv ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!