Vektor999 kérdése:
Adott egy Samsung SCX-4100-as nyomtató. A netről sikerült a drivereket beszerezni. Nyomtatni tudok de scannelni egyáltalán nem. Több órája szenvedek vele. Valakinek van valamilyen ötlete?
Figyelt kérdés
2020. nov. 10. 16:15
1/3 anonim 



válasza:





Scannelni hogyan próbáltál?
Én így szoktam csinálni:
Vezérlőpult -> Harver és hang -> Eszközök és nyomtatók -> Samsung SCX-4100 (az adott nyomtató) -> Szkennelés indítása (az ablak teteje felé a menüsorban)
2/3 anonim 



válasza:





Mármint ha windowsod van, akkor így. Mert egyébként lehet úgy is, hogy a nyomtató szoftverén keresztül.
- Ha más OS-od van, akkor nem tudom.
- Ha te is így próbáltad, ahogy fentebb van, szintén nemtom.
3/3 A kérdező kommentje:
Windows 10-em van, de sajnos semmi se segít már. A HP központot is hívtam és nekik sincs semmi ötletük hogy mi lehet a probléma.
2020. nov. 17. 11:17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!