Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Jártatok már úgy, hogy neten...

Jártatok már úgy, hogy neten rendeltetek valamit és hiányzott valami a csomagból? Mindig félek rendelni, mert mi van ha hiányzik valami a csomagból? Egy kábel, egy cd, adapter vagy bármi.

Figyelt kérdés
2020. szept. 24. 12:57
 1/8 anonim ***** válasza:
Korrekt cégeknél van “open box”szolgáltatás, ami azt jelenti, hogy futár jelenlétében kibonthatod a csomit és ellenőrizheted.
2020. szept. 24. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Igen volt. Nemrég egy láncfűrészt rendeltem és nem volt benne a benzin olaj keverésére szolgáló edény. Jeleztem az ügyfélszolgálatnak akik videót kértek a csomag bontásáról. Nem volt nem csináltam sajnos. A cucc egy filléres műanyag szar lett volna, pótoltam is de ennyi erővel hiányozhatott volna belőle bármi.

Mindig csinálj videót a csomag bontásáról vagy addig nézd meg amíg ott van a futár. Ha hiányos mehet is vissza...

2020. szept. 24. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 Morzsi007 ***** válasza:
Velem még nem történt ilyen, pedig belföldről, külföldről is rendelgetek. Nagyobb értékű csomagnál készítek azért videót, mikor bontom ki.
2020. szept. 24. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Egy dobókockákat áruló cégtől rendeltem kb. 100 dobókockát, különböző színekben (saját készítésű játékhoz). Az egyik színből 10-zel kevesebbet küldtek. Írtam egy emailt az ügyfélszolgálatnak, elnézést kértek és pár napon belül megérkeztek a pótkockák, és még egy extra spéci (smile-s) kockát is kaptam pluszban.


Olyat hallottam ismerőstől, hogy az Amazonról vagy az ebay-ről a könnyen eladható és értékesebb cuccok sorozatosan nem jöttek meg, vagy hiányoztak a dobozból. Mindig jelentette, és visszaküldték a pénzt. Valószínűleg egy postai szarka keze volt a dologban.

2020. szept. 24. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Én sokat rendelek, és csak a hazai webáruházaknál tapasztaltam hogy kekeckednek ha reklamálsz.

Egyszer volt egy közel százezres rendelésem, aminek a fő eleme eltérő műszaki paraméterekkel bírt, mint a leírás, és nekem nem az kellett akit kaptam.

Ott egy kicsit morcosak voltak, már a gyártásért felelős mérnökkel videóchat-eltem, és bebizonyítottam, hogy ők a hunyók. Visszafizették a komplett rendelést. Aztán azt akarták, hogy köldjem vissza a cuccot, de amikor meghallották hogy mennyibe kerülne a postaköltség innen kínába, akkor nagyvonalúan eltekintettek tőle.

2020. szept. 24. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Fűkaszából hiányzott egy alkatrész, lefotóztuk, elküldtük, pótolták.
2020. szept. 24. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 BeefEater ***** válasza:
Többször is. Minden esetben megoldották pár perc alatt.
2020. szept. 24. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
én még soha nem jártam így, bátyám igen, órát vett online, hiányzott róla valami pöcök és emiatt nem bírta rendesen becsatolni a szíjat, jelezte a boltnak, küldtek neki egy másik szíjat és egy 50%-os kuponkódot. ha nem valami ismeretlen, "no name" boltból rendelsz, tuti, hogy segítenek ilyen esetben. kicsit utána kell nézni a bolt értékeléseinek, szerencsére ma már nem nehéz kideríteni mennyire megbízható egy bolt ilyen téren.
2020. szept. 24. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!