Hogyan küldjem vissza pcx-ről rendelt alkatrészemet garanciára?
Hibajelentő
A hibajelentőt belépést követően tudod használni, vagy használd a régi hibabejelentőt ha nem találod a korábbi rendelésedet.
Válaszd ki a hibás terméket tartalmazó rendelést:
Hogyan szeretnéd visszajuttatni hozzánk?
Csomagfeladás Posta Ponton háztól-házig garancia nélkül 990 Ft. Háztól-házig garanciával ingyenes.
Személyesen beviszem vagy elküldöm az átvevő pontra (1138 Bp. Váci út 178. Duna Plaza 2. em.)
FONTOS TUDNIVALÓK!
- Az ügyintézés raktárunkba történő beérkezést követően indul.
- A termékhez mellékeld a tartozékait (alaplapi hátlap is) és lehetőleg a csomagolási elemeket is, hogy ezt később ne kelljen pótolnod.
- Ügyelj a szállítás biztos csomagolásra minden esetben, mert a szállítási sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.
- A gyári csomagolási elemekre ne írj és ne ragassz semmit, lásd el a csomagolást védőfóliával vagy védőpapírral.
- A garanciális ügymenet ideje változó lehet, átlagosan néhány hetet vesz igénybe. A beérkezett eszközöket szakszervizbe továbbítjuk, a bevizsgálás, szervizelés vagy csere itt történik, ezt követően értesítünk e-mailben.
- A nem rendetetésszerű használatból adódó meghibásodások, szakszerűtlen szerelések és/vagy fizikai sérülések garanciavesztéssel járnak. Ennek megállapítása a szakszervizbe továbbítást követően is történhet.
- Összeszerelt számítógépekre is alkatrész garancia vonatkozik, ezért kizárólag a hibás alkatrészt juttasd vissza hozzánk pontos hibaleírással. A számítógép tesztelése feláras szolgáltatás.
- Háztól-házig garancia megléte esetén a meghibásodott termék postai úton díjmentesen visszaküldhető, majd javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk, háztól-házig garancia nélkül szállítási díj terheli a küldeményt, mely a visszaszállítás során, egy összegben kerül felszámításra.
- A sérült, garanciavesztes, teszt ok termékek szállítási díja Téged terhel abban az esetben is, ha korábban háztól-házig garancia szolgáltatást váltottál.
- Az elkészült termékeket futárszolgálattal juttatjuk vissza, vagy személyesen is átveheted.
- A gördülékenyebb ügymenet érdekében mellékeld a termékhez is a számla másolatát vagy a számla számát és/vagy a rendelési azonosítót, valamint a pontos hibaleírást. A garanciális vizsgálatot csak a hibaleírásban leadott hibára folytatjuk le, ezért ügyelj a pontos hibaleírás megadására.
További kérdés esetén a garancia@pcx.hu címen állunk rendelkezésre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!