Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hogyan küldjem vissza pcx-ről...

Nonamanon kérdése:

Hogyan küldjem vissza pcx-ről rendelt alkatrészemet garanciára?

Figyelt kérdés
Nemrég rendeltem egy tápegységet a pcx-ről. Kiderült róla, hogy szériahibás és szeretném visszaküldeni garanciára és ebben szeretnék segítséget kérni.

2020. febr. 27. 15:18
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

[link]


Hibajelentő

A hibajelentőt belépést követően tudod használni, vagy használd a régi hibabejelentőt ha nem találod a korábbi rendelésedet.

Válaszd ki a hibás terméket tartalmazó rendelést:


Hogyan szeretnéd visszajuttatni hozzánk?

Csomagfeladás Posta Ponton háztól-házig garancia nélkül 990 Ft. Háztól-házig garanciával ingyenes.

Személyesen beviszem vagy elküldöm az átvevő pontra (1138 Bp. Váci út 178. Duna Plaza 2. em.)


FONTOS TUDNIVALÓK!


- Az ügyintézés raktárunkba történő beérkezést követően indul.

- A termékhez mellékeld a tartozékait (alaplapi hátlap is) és lehetőleg a csomagolási elemeket is, hogy ezt később ne kelljen pótolnod.

- Ügyelj a szállítás biztos csomagolásra minden esetben, mert a szállítási sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

- A gyári csomagolási elemekre ne írj és ne ragassz semmit, lásd el a csomagolást védőfóliával vagy védőpapírral.

- A garanciális ügymenet ideje változó lehet, átlagosan néhány hetet vesz igénybe. A beérkezett eszközöket szakszervizbe továbbítjuk, a bevizsgálás, szervizelés vagy csere itt történik, ezt követően értesítünk e-mailben.

- A nem rendetetésszerű használatból adódó meghibásodások, szakszerűtlen szerelések és/vagy fizikai sérülések garanciavesztéssel járnak. Ennek megállapítása a szakszervizbe továbbítást követően is történhet.

- Összeszerelt számítógépekre is alkatrész garancia vonatkozik, ezért kizárólag a hibás alkatrészt juttasd vissza hozzánk pontos hibaleírással. A számítógép tesztelése feláras szolgáltatás.

- Háztól-házig garancia megléte esetén a meghibásodott termék postai úton díjmentesen visszaküldhető, majd javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk, háztól-házig garancia nélkül szállítási díj terheli a küldeményt, mely a visszaszállítás során, egy összegben kerül felszámításra.

- A sérült, garanciavesztes, teszt ok termékek szállítási díja Téged terhel abban az esetben is, ha korábban háztól-házig garancia szolgáltatást váltottál.

- Az elkészült termékeket futárszolgálattal juttatjuk vissza, vagy személyesen is átveheted.

- A gördülékenyebb ügymenet érdekében mellékeld a termékhez is a számla másolatát vagy a számla számát és/vagy a rendelési azonosítót, valamint a pontos hibaleírást. A garanciális vizsgálatot csak a hibaleírásban leadott hibára folytatjuk le, ezért ügyelj a pontos hibaleírás megadására.



További kérdés esetén a garancia@pcx.hu címen állunk rendelkezésre.

2020. febr. 27. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!