Canon, Hp, vagy melyik a legjobb nyomtató?
Figyelt kérdés
Véleményekre, tapasztalatokra lennék kíváncsi, hogy milyen márka melyik típusú nyomtatója lenne a legjobb. Diák vagyok, szóval otthoni használatra lenne, de szeretnék egy normálisat venni, ami évekig jó lesz. Nincs rá akkora keretem úgyhogy egy egyszerűbb típussal beérném, csak nem igen értek hozzá.2019. dec. 26. 18:42
2/9 anonim válasza:
Nekem is canon van, meg vok elegedve vele.scannel, nyomtat, fenymasolEleg hamar kifogy a tinta, de ez a hasznalat mennyisegetol is fugg. Nem vmi olcso a hivatalos tinta se bele.
3/9 anonim válasza:
Nekem Samsungom van,én mindig után gyártott tonnert veszeek bele
4/9 Ypszilon1980 válasza:
Nekem Hp van,nem szárad bele a tinta hónapokon keresztül, nem drága bele,évek óta ezt használom.
5/9 anonim válasza:
Volt mindkettőhöz szerencsém. A Canonnál az előny a színenkénti patroncserélhetőség, viszont idővel a fej meg beszáradt, vagy simán csak elkezdett rondán nyomtatni. Fejet meg nem lehetett cserélni, onnantól kuka volt a nyontató. HP ellenben fejjel együtt lehet cserélni a patront illetve könnyü tölteni. Pár töltés után ez is elkezdett pacázni, akkor vettem egy újat, és egy darabig megint jó.
Viszont ha sokat kell nyomtatnod, akkor inkább lézert vegyél, gazdaságosabb és tuti nem köt bele a tinta. Most nekem is az van, mert ritkán nyomtatok.
6/9 FisherTKK válasza:
Én jobban szeretem a canont, volt már mindkét fajta nyomtatóm!
7/9 anonim válasza: