Mit tegyek a szolgáltató a ha sosincs net nálunk?
#3
Hahaha, mintha ez olyan könnyű lenne.
Budapesten lakunk, központi helyen, mégis CSAK a Magyar Telekom van.
Az infrastruktúra persze itt nincs kiépítve, mert viszonylag kevesen lakunk ebben az utcában, csak lassú net elérhető.
Egy modemcserét verjetek ki legalább, de ha az sem oldja meg, akkor harc lesz!!
nekem a vidanettel voltak hasonló gondjaim.
feljelentettem őket a NMHH-nál.
ki is jöttek és bevizsgáltak mindent.
akkora szerszámosláda volt náluk, hogy ketten hozták be. Volt abban mindenféle mérőműszer.
A modemből kihúzták a drótot, bedugták a gépjükbe és több órán keresztül mértek.
Utána elmentek a szolgáltató központjába és ott is méricskéltek.
Találtak ezt-azt, hibás csatlakozásokat, kábeleket amin hol volt jel, hol nem volt.
Nem mondom, hogy azonnal jobb lett a net, de nekiálltak az egész házban kicserélni a vezetékeket, és hamarosan megszűntek a pbroblémáink.
A lényeg, hogy lássa a szolgáltató, hogy nem szórakozhat veletek. Ha szorul a hurok a nyaka körül, intézkedni fog.
Legyen mindenről hibajegy, hibabejelentés, legyen nyoma, hogy ti szóltatok.
Illetve videófelvétellel is bizonyíthatjátok, hogy mikor mi volt.
meg képernyőképek a sebességtesztekről (ping értéke fontos lehet)
Én konkrétan azt csináltam, hogy felvettem kamerával a műsort ahogyan épp szaggatott a kép, meg szar volt a hang. :D
nézd meg a szolgáltató honlapján ki a felügyeletis szerve és ott kell felejelntést tenni.
Általában a hirközlési hatóság - NMHH az.
illetve a fogasztóvédelmnél is fel kell őket jelenteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!