Ki fogják cserélni a laptopot?!
"Egyrészt nincs rajta LAN bemenet,"
Ez nem csere ok.
"Egy hete van nálam kb de nem jó."
3 napon belül kötelező a csere, ha a termék hibás.
" lefagy az internet, lecsatlakozik random a wifiről."
Ez sem elég indok egy cserére (az említett 3 napos határidőn túl), de már bevizsgálásra igen.
"Eleve azt adták ide ami ki volt téve a polcra már mióta, de nem szóltam semmit lehet hülye voltam."
Igen. De a szavatossági igényeken nem változtat, akkor sem, ha ezért árengedményt adtak esetleg.
" Ki fogják cserélni ha visszavisszük?? "
Nem tudjuk. CSerélni akkor cseélik a törvény szerint, ha a javítása többletköltséget eredményezne.
"Tudok valakinél panaszt tenni ha nem??"
Elég nehéz eset. Nem tudjuk hol vetted és hogy állnak a kérdéshez, így ebben nehéz állást foglalni.
Azt javaslom, mindent írásban rögzíts, email, vásárlók könyve, kapott átvételi, esetleg szerviz jegyzőkönyv, stb. Ezek birtokában a fogyasztóvédelem már képet tud majd alkotni az esetről, ha oda kerülne a sor.
Jelzem, hogy akár elhúzódó, többszöri szervizeléses sztorikkal is szembesülhetsz, ami bizonyos keretek közt törvényes eljárás lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!