Egy Samsung cég hogyan képes ezt megcsinálni egy ügyfelével?
Vettem 2 hónapja egy laptopot, aminek észrevettem, hogy nagyon hamar merül az akkumlátora, beviszem, hogy garanciálisan csinálják meg,felküldik pestre, megcsinálják, visszahozzák győrbe, és mikor a győri szervízbe kibontják, a fedőlapján egy horpadás látható, mondom "mi ez?".. ők is néznek ki a fejükből, látják, hogy ez nem volt ott a felküldés napján, le is fotózta "ép" állapotban a laptopot a pesti Samsung szerviz, otthagyom náluk, mondom csinálják meg("azt amit elcsesztek a szervizben")..otthagyom, egy hét múlva felhívom a győri samsung irodát, hogy mivan a géppel, mondja, hogy a Samsung számára nincs bizonyítékom affelől, hogy nem én csináltam a karcot, persze ő is érzi, hogy ez baromság, és éreztem rajta, hogy mellettem áll...
most már másfél hete ott van, még mindig valami gubanc van..de én ezt nem is értem, ezek szerint, semmi garancia nincs rá, hogy ha a szervizben ők kárt tesznek a gépemben, akkor azt kötelességük visszacsinálni?
apám is már mondogatja, hogy fogyasztóvédelemmel kéne konzultálnom..
Örülj neki h foglalkoznak vele ha jól tudom a kijelző és az aksi nem vonatkozik a garanciára.
Egyébként apukádnak igaza lehet csak ez egy elég bonyolult és hosszadalmas művelet lesz.... :l
nem tudom mennyire jött le a szövegből, a lényeg, hogy bizonyíték van rá, hogy akkor keletkezett a hiba mikor náluk volt, csak a gond az, hogy az ezt igazoló képek a Samsung pesti szervizében vannak..ha már két hete ott van remélem nem akarnak átcseszni
kissé csalódott vagyok a márkában:\
nem kijelző, a fedőlap, az akksit meg meg csinálták már..
az általuk okozott kár helyreállításáról van szó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!