Az Alza.hu-nak miért egy zöld marslakók a jele? És miért ilyen magas a hangja(mert ez semmi másra nem jó, hogy csak fel felidegesítsen)???
Hogy miért egy űrlakó van a reklámban, nem tudom. A cég eredetileg cseh, a székhelye Prágában van. Minden országban ez a figura szerepel a reklámokban, és mindegyikben kellemetlen, harsány a hangja.
De odafigyelsz rá, megmarad.
Sok olyan reklámot látni, amit végignézel és hatástalan. Nem hoz bevételt. Vagy ha mégis, akkor alkalmilag. Ha pont azt tervezed megvenni, vagy a reklám miatt döntesz úgy, de nem ég bele a tudatodba.
Más reklámoknál meg szinte nem is érzékeled, mit hirdet, de évekig emlékezni fogsz rá. És nem csak akkor indulsz el oda vásárolni, ha éppen automata banángörbítőt reklámoz, és neked pont az kell, hanem gyakran. Reklám nélkül is.
Emlékezz Klapka primitív táblácskájára. Dobozkartonra, filctollal írt cím, bénán kézben tartva. Hatásos volt. Ő maga mondta: azzal alapozta meg a vagyonát, hogy ért a reklámhoz (szerintem inkább embercsempészedből, de ezt csak gondolom.
A De miért? a Csak ennyi? és sok más egyéb reklám érte el úgy a célját, hogy legszívesebben baltával verted volna a tévét, amikor adták.
Sokan építenek erre: pl. mikor AIDS-es gyerekekkel reklámoztak.
Csak egyetlen módon lehet védekezni ellene: TUDATOSAN SEMMIT SEM VESZEL TŐLÜK!
Tehát külön oda kell figyelni, hogy még csak véletlenül se vegyél az ő érdekeltségükből, amihez az is kell, hogy megnézed, kivel milyen üzleti kapcsolatban vannak.
Na, ezt nagyon kevesen fogják megcsinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!