Ha valaki azt mondja neked: "Mondj egy viccet! " Melyik az első vicc amit elmesélsz neki?
-Jó napot, ön a tánctanár?
- Lófa***t, én az illemtanár vagyok.
Miért süt a nap?
??
Mert nem tud főzni. :)
A férj és a feleség beszélgetnek:
- Mi lesz ma az ebéd, drágám?
- Semmi...
- Remek, tegnap is az volt!
- Két napra főztem...
Zsidó fiú az apjának:
- Papa, én megnősülök.
- Igen? És kit veszel el?
- A Bélát.
- A Bélát? De hiszen ő nem is zsidó!
- Szia, szomszéd. Te kergetted tegnap a kutyámat?
- Tekergette a radai rosseb! Meg se tudtam fogni.
Rendőr találkozik a jótündérrel.
-Szervusz,én vagyok a jótündér,most kívánhatsz tőlem egyet!
-Jó napot kívánok!
A vak és a süket, zenélnek egy tánciskolában.
Egyszercsak megkérdi a vak: figyelj csak! Táncolnak már? Mire a süket: miért, már játszunk?
A BayerZsótti LovagÚr kamatszivattyús viccét szoktam mostanában elsőként elmesélni, ami egy icipicit tűllemtű felturbózva így hangzik:
"Áronnak – Csíkiben – szüksége van két pengőre.
Hát felkerekedik és elmegy a falu végébe Kohnhoz kölcsönt kérni.
- Te Kohn, szükségem lenne két pengőre, vetőmagra.
- Rendben, de aratás után négy pengőt kell visszaadjál és biztosítékként itt hagyod a fejszéd.
Gondolkodik Áron az ajánlatról, de nagyon kell neki a két pengő, hát belemegy az alkuba.
Megkapja a két pengőt és indul is a dolgára, de utána szól Kohn:
- Te Áron, lenne egy ajánlatom, mert néztem az előrejelzéseket és a termést lehet hogy el fogja vinni a tavaszi fagy. Nem fogod tudni megadni a tetemes tartozásodat. Add vissza a két pengőt, ezzel letudod a fele tartozást, és akkor már csak kettő pengőt kell megadnod a végén.
Gondolkodik Áron, hogy ő is hallott már a tavaszi fagykárokról…, hogy igaza lehet a Kohnnak... és visszaadja a két pengőt.
Mosolyogva ballag hazafelé és elgondolkodik: meglátogattam a Kohnt, pénzem nincs, vetőmagom sincs, aratni se lesz mit, de lett két pengő adósságom, nincs fejszém, és mégis minden stimmel, a kutyafáját!"
Hogy hívják a francia hegymászót?
Löpottyansz