A Szupravezetők nem fáznak vezetés közben?
Az úgynevezett, sofőrök, akik ilyen kocsival járnak, tények szerint:
Általában -200 °C alatt elvesztik elektromos ellenállásukat, valamint kizárják magukból a mágneses mezőt. El se akarom képzelni, hogy mi történik amikor belecsap a kocsiba egy villám.
Értem már, kockázat és patka, micsoda eseménysorozat, hát ezért "füveznek" mert a patkától már csak a fű van, igazán függővé teszi őket ez a ciklus, a vezetés élményeit foglalja össze, hát így alakul ki ez, már megértem a helyzetek sorait.
Mostantól, elnevezem a Cangámat Szuprának, és én is Szupravezető leszek, egy igazi, Szupravezető. Ment a zöld :).
Kockázat nincs rajta, ez sima betonaszfalt, nem konyhai csempe vagy járólap.
A menrtazöldért hálás vagyok, egyik kedvenc színem
Azt pedig én is támogatom hogy elnevezd a cangádat, felőlem a mellcarcódat is elnevezheted a cokniddal együtt.
A kockázat, maga az esés távolsága, ami a patkáról való ki és be lépéskor történik.
Nincs mit, ment még egy Menrtazöld.
Oh, az nem fog menni, ugyanis, én hím vagyok. De a cangát elneveztem, meg a zoknit. A cangát CakkerSupra-nak, a zoknit, Zokker-nak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!