Szerintetek ez komolyan valós karbantartási panaszok?
Itt van néhány valós karbantartási panasz és probléma és a rájuk adott válasz úgy, ahogy a Qantas légitársaság pilótái és mérnökei a panaszlapokat kitöltötték.
Pilóta: A 3-as motor hiányzik.
Mérnök: A 3-as motort rövid keresgélés után a jobb szárny alatt megleltük.
Pilóta: Mókásan viselkedik a repülőgép.
Mérnök: Figyelmeztettük a repülőgépet, hogy változtasson a viselkedésén, repüljön rendesen és komolyodjon meg.
Pilóta: A célradar dúdol.
Mérnök: Átprogramoztuk, most már énekel.
Pilóta: Egér van a pilótafülkében.
Mérnök: Üzembe helyeztünk egy macskát.
Pilóta: A bal belső abroncs már majdnem cserére érett.
Mérnök: Bal belső abroncs majdnem lecserélve.
Pilóta: A tesztrepülés oké volt, de a leszállási automatika nagyon húzós.
Mérnök: A gépen nincs leszállási automatika.
Pilóta: Valami lötyög a pilótafülkében.
Mérnök: Valamit meghúztunk a pilótafülkében.
Pilóta: A szélvédőn döglött bogarak vannak.
Mérnök: Kérésére kicseréljük őket élőkre.
Pilóta: Olajszivárgásra utaló nyomok a jobb futóműn.
Mérnök: Nyomok eltüntetve.
Pilóta: A DME hang ereje hihetetlenül nagy.
Mérnök: DME hang ereje beállítva hihető szintre.
( DME = távolságmérő berendezés )
Pilóta: A rögzítőkar bekapcsolása után a gázkar nem mozdul.
Mérnök: Azért találták ki.
Pilóta: IFF nem működik.
Mérnök: Az IFF soha nem működik OFF állapotban.
( IFF = barát/ellenség felismerő rendszer )
Pilóta: Gyanítom a szélvédő megrepedt.
Mérnök: Gyanítom, hogy önnek igaza van
Hát ez nagyon jó! Amúgy nem tudom hogy valódiak-e...
XD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!