Valaki eltudnáküldeni a munkafüzet 40. oldal 2,5 feladatát?
Persze.
Sőt, ezen a linken meg is találod:





Már feladatokat sem csak egész számokkal jelölnek meg?
De amúgy tessék: 📘




















Hány madártejet kell becsavarni, hogy egy kutya körbeugassa a parkban magát a kerítést, ha két lócitrom helyezkedik el azon belül, amik arra hivatottak, hogy lehúzzák magukat a vécén; vagyis ez lett volna a feladatuk; de, mivel nem tudták elolvasni a forgatókönyvet, így ezért szerencsére nem dugították el a vécét; viszont a sétája, napi rutinja közben 10 ember is véletlenül belelépett. Tízes skálán mutassa be a haragságuk szintjét; melyet ezáltal egy grafikonnal is ábrázol. A feladathoz vonalzó, körző használható.
(Nem tudom, hogy eleve is a humor-kategóriában volt-e a kérdés, de tehát remélem, hogy ide lett szánva. | Köszönöm a figyelmet. Megtisztelt .)















Ömm, 9-es , mondanék valamit. Nálunk is ez bennevolt, vagy nemtom nálunk volt-e ez, talán nálunk is volt, és mondta a tanár, hogy akkor meg lehet csinálni azt, hogy nemkérjük, de akkor aki nem kérte , a holnapi órán dogát ír. Tehát szerintem jobb,ha már azt a jegyet írja be, amire már eleve készültél, mert mi a garancia,hogy legközelebb jobban megtanulnád, theát itt "biztonsági játékosnak " is kell lenni; hogy a kettes azért meglegyen.
Pl nekem voltak oylan tanáraim, akik mondjuk felajánlották,mondták,hogy lehet javítódolgozatot írni, de azt mondták, hogy ha esetleg rosszabbul sikerül, mint az eredeti, akkoris a javítódolgozat jegyét írják be.
Meg volt olyan jófej tanár, akinél valaki erre rá is krédezett, hogy javítónál mindenképp a második kerül-e be; és akkor azt mondta, pont így, hogy "Én úgy gondolom, hogy ez JAVÍTó dolgozat." Tehát ő még ki is hangsúlyozta, ő nagyon aranyos volt, tehát ő a jobbat írja be. De egyébként nemsokára elmegy nyugdíjba, ha még nem ment el, 10 éve végetem a középsuliban, akkor ötvenvalahány volt.
Ja meg egyszer megin egy másik tanárnál volt olyan, hogy egyik osztálytársamnak úgy volt, hogy egy tz-t megírt 1-esre a javítót 1/2-re és akkor mondta a tanár,hogy úgy jobb lenne az átlaga, ha lehúznák mégiscsak azt a kettest , és akkor nem szorulna annyira nála a hurok évvégén. Mert még tehát az a kettese is pluszban ott húzta lefelé az átlagát. És akkor a csajszi is belement; hát ugye az egyest nem tudta lehúzni a tanár, de azzal,hogy kihúzta a jegyből azt a kettest,máris javult valamicskét az átlaga.
Msáik, volt egy olyan tanárom is, amikor az osztályból több ember is jelezte,hogy ő újra szeretne írni egy röpdogát, akkor az az adott tanár mondta, hogy okés, újra lehet írni, de akkor azzal a feltétellel, hogy mindenki újraírja, az is, akinek jól sikerült, és ha újra lesz írva, akkor tehát mindenkinek a 2. jegy fog bekerülni a naplóba. Én négyest kaptam, én nem adtam a négyesemet, tehát nem írtuk meg újra, utána jött oda hozzám egy csaj, kérdezte, hogy nekem hány egyesem van angolból,merthogy ez neki már a 9. És akkor tehát így még óra után próbált rávenni,hogy mégiscsak egyezzek bele, hogy írjuk meg mégegyszer, hogy legalább theát az esélyt adjam meg neki, hogy most hátha mégse egyes lesz; de tehát én úgy voltam vele,hogy én meg megdolgoztam azért a négyesért. Másnak is lett egyébként ilyen jó, de én mondtam ki. A másik két embernek szerintem mindegy lett volna, akinek négyes ,vagy ötös lett; talán ők úgy gondolták, hogy nekik mindegy, mert biztos újra meg tudják írni ugyanilyen jóra; de én meg iszonyú szomorú lettem volna, ha pl ritkább szavakat rak bele a tanár, akkor nekem nem volt olyan jó a szókincsem idegennyelvből, hiába tanultam a szavakat, mindig tele tudta tűzdelni a dolgozatokat olyan fordítandó mondatok szavaival a tanár,hogy csak néztem. És akkor ha másodikra pl mondjuk nehezebbet csinált volna, iszonyú szomorú lettem volna. És a többiek meg egyáltalán nem biztos, sőt, nagy valószínűséggel megintcsak nem tudtak volna jobbat írni, úgy ismertem őket, hogy tutira megint nem tanulnának, nekem viszont volt egy fix négyesem, amiért már megdolgoztam, akkor azért, hogy az a lány ne kapjon egyest, de valószínűleg megint azt kapott volna, szóval lehet, hogy feladtam volna a négyesemet azért, hogy ő például, másodszor is megírhassa 1-esre. De szal tehát ő próbált volna az empátiámra hatni. De ő meg teljesen szívtelenül elvette volna tőlem az én négyesemet azért, hogy ő újra próbálkozhasson, hogy hátha. Amúgy ezt az újrapróbálkozhassont nem ő mondta, vagy nem tudom, hogy ő ezt mondta-e, de szóval ja. Én azt a négyest már kiérdemeltem, ő meg nem valószínű, hogy meg tudta volna írni jobbra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!