Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hol lehet a Telekom-nál élő...

Hol lehet a Telekom-nál élő emberrel kommunikálni?

Figyelt kérdés
A telefonos ügyfélszolgálaton csak az az összetákolt női hangon beszélő robot van, de én nem vagyok hajlandó egy gépnek magyarázni. Olyan lenne, mint ha magamban beszélnék, és ezt még rögzítik is, meg különben, személyes tanácsadásra lenne szükségem.
2019. júl. 4. 21:45
 1/7 anonim ***** válasza:
89%
Őszinte leszek veled, Vandával többre mész.
2019. júl. 4. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Én is őszinte leszek veled.

Teszek rá, de akkor sem fogok egy géppel társalogni.

2019. júl. 4. 21:49
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Szia, az oldalukon van elő chat! (nem robotokkal,hanem valódi emberekkel)
2019. júl. 4. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Az sem személyes.

Lehet, hogy ott is csak valami gép pötyög.

2019. júl. 4. 21:53
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem gép pötyög.
2019. júl. 4. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Egy dobása volt ugyan, a meglepetés ereje miatt küzdelmes volt az első beszélgetésünk, és "szégyen a megfutamodás, de hasznos" alapon feladtam.

De, nem volt kétségem afelől, hogy én okosabb vagyok, mint Vanda, el tudom érni azt, amit én akarok. Nagyon röviden válaszolgatok, majd nemet mondok azokra, amikre konkrétan rákérdez. Ezután nem marad más lehetősége, mint kapcsolni egy (ÉLŐ) kollégát.

Mindig sikerült, rövid időn belül, ügyfélszolgálatossal beszélnem. Nemigen tud arról, hogy Vandával milyen ügyben beszéltem, mert sosem tették szóvá, hogy egész más szolgáltatásról érdeklődöm, jelenetek be hibát, mint amiről Vandával beszéltem.

Akitől okosabb Vanda, annak bizony gondja van vele. Nekem, néhány másodperc kellett a taktika kigondolásához. Te, hol tartasz? Duzzogsz még, mert alulmaradtál?


Amúgy, tényleg van úgy, ahogy az 1-es válaszban szerepel. Én, inkább úgy írnám, hogy az élővel se biztos, hogy többre megyek. Ha IPTV működési hibát jelentek be, és Vandával egyezően, fogalma sincs arról, hogy mi az, aminek a hibás működéséről beszélek, pedig benne van a menüben, hát, nem egyszerű az eset. Nem meglepő, ha néhány óra múlva a szerelő olyan hibáról kérdez telefonon, aminek köze nincs hozzá. És, látatlanban egyetért velem, hogy nem nálunk van a hiba, de kénytelen kijönni. Aztán hallgatni a küzdelmet, amit nem tudom kivel beszélve vív, nem bíztató az elhárítás tekintetében. Végül, a cél érdekében hazudik egyet, hogy másnál is így van, megnézte a közelben, akiről az ügyfél tudta, hogy szintén Telekom IPTV-jük van. Aztán hallom, hogy mondja, hogy jó, várok, kapcsold. Aztán akivel beszél, megegyeznek valami számomra nem érthetőben. Azzal köszön el, hogy központi programhiba van. És másnap egyszer csak megjavul, nem sokkal utána kapom az SMS-t, hogy kivizsgálták, és a bejelentett hibát nem észlelték (?!). Ez nem az egyetlen ilyesmi, hanem a legutóbbi eset.

2019. júl. 5. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
50%

- Modemet áramtalanította?

- Igen.

*modem online 36,7 napja* 🙄


- Kinek a nevén találom a szolgáltatást?

- Igen

*facepalm*

- Tehát kinek a nevén van a szolgáltatás?

- Jaaaaa, az enyémen!

- .... és Önt, hogy hívják?

- Kovács József

- Nem ezen a néven van a szolgáltatás ezen a címen...

- Igen, mert az anyósom előfizetése ez.

*ilyenkor sírni szoktam*


- Az internetet kábelen vagy wifi csatlakozással használja?

- Kábelen, az jön be a házba!

- Nem nem nem, kérdezem akkor másképpen: hagyományos asztali számítógépet használ, tabletet, laptopot, okostelefont...

- Asztali számítógépet!

- Akkor ez az asztali számítógép össze van kötve egy kábellel a modemmel, ez a kábel pedig mindkét végén átlátszó műanyagcsatlakozós, rajta kis pöcökkel?

- Jaj, nem tudom, nem vagyok műszaki beállítottságú...

*aztán 5 perc kínlódás, kérdezgetés után kiderült, hogy laptop (azért mondta, hogy asztali számítógép, mert, nos, asztalon van...) és wifin használná (ha képes lett volna feljelentkezni, 15 percig nem tudtam neki már hogy elmondani, hogy oda kattintson, ahová kell, feladtam, hibát se vettem fel, mondtam neki, hívja át szomszédot, gyorsabb és jobban is jár, mert a szerelő ezt csak pénzért csinálja meg...*


- Megint 💩 az internet! És nekem ne mondja, hogy indítsam újra a modemet!

- Miért, újraindította?

- Nem!

- Akkor legyen szíves, indítsa újra a modemet.

*nem mondom, hogy nem káromkodott közben, de nahááát, jó lett, csatlakozott a wifire, hűűű, 🌈magic🌈


- Nem megy a TV!

- Ír ki hibaüzenetet?

- Nincs jel, azt írja.

- Értem, ez minden esetben a TV hibaüzenete, nem kap jelet a set top boxtól vagy el lett nyomkodva a TV a set top box forrásáról.

*közben ha iptv-je van, mérsz egyet a boxra, látod, hogy stand by-ban van

- A box bekapcsológombja milyen színnel világít?

- Piros, mindig pirosan szokott

- Nyomja meg kérem!

- Jaj, most zöld, jaj bejött az adás, maga egy zseni, köszönöm szépen, adja át az édesanyjának, hogy puszilja meg helyettem is!

*jaja, zseni vagyok, de a színek jelentését 70+ felett is illene ismerni... mondjuk aranyos volt, ahogy elköszönt 😀*


- Nem megy a net!

- Ügyfélazonosítót tud mondani?

- Nem tudok!

- Vezetékes számuk van?

- Van, de csak a kedvezmény miatt, nem használjuk, nem tudom a számát.

- Akkor nevet és pontos címet kérek

*bediktálja, ezerrel keresek, pontosítok, hogy biztos így, meg ezen a címen? végül feladom, de sejtem a hibát:*

- Ne haragudjon a kérdésért, de Ön Magyar Telekom előfizető?

- Már hogy lennék? UPC-nél vagyok!

- De most a Telekomot hívta...

*aztán kiröhögte saját magát, tőlem elnézést kért, hogy feltartott, aztán szabadkozva letette"


- A hibás vezetékes számot betudja diktálni?

*szomszéd vezetékeséről hív a néni*

- 123456

- És milyen körzetszám?

- 9876

- Ez az irányítószám?

- Igen

- Én körzetszámot kértem...

- Az micsoda?

*van rutinom, sok település nevéből tudom a körzetszámot is csípőből, de egzotikus falvakét nem... ez van, gugli segít, tudom, de basszus, mire megkeresem, csak az idő megy vele feleslegesen*


- Nem működik az email címem!

- Használ levelező programot?

- Igen, Kitekintő Gyorsvonat!

*segítek... Outlook Express 😀*


- Milyen operációs rendszert használ?

- Mozarella firefoksz! Tudja, azt a rókásat!

*Windows button + R és winver mindig segít nekem ilyenkor... azért szoktam kérdezni, mert akkor úgy mondom neki, hogy kell a wifire csatlakozni, de kb. mintha egy óvodás kisegítő képzőben lennénk, semmit sem nevezek a nevén, csak színek, alakzatok, formák alapján... a wifijel az vagy lépcső vagy tortaszelet... ☹️*


Szóval, Ti se tudjátok mindig, mi a dörgés 🙃

2019. júl. 5. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!