Miért csinálják ezt?
A boxot vidd vissza egy UPC ügyfélszolgálathoz, hogy b.... meg a sz-rjukat csókolom a viszont látásra. Azonnali hatállyal aktiválva lesz a kártyád, de úgy egyéb iránt UPC-re forgalmazónál kell előfizetni, s akkor az sokkal gördülékenyebben megy. Most már mindegy, az antenna egyébként a tiéd, szóval azt ha úgy adódik se add vissza nekik. Én forgalmazónál fizettem elő, reggel bementem, mondta délután menjek vissza, Ő hívta fel a központot és megkötöttem a hangos szerződést. Úgyhogy nem tudtam, hogy ennyire balfék körzet, de azt tudom, hogy Ausztriában sem különbek, ott ugyanezt csinálták ismerőseimmel.
Régen a telekommal jártam így. Internetre fizettem elő, a vonalam arra nem volt alkalmas, de ilyen szereld magad történet volt. Kiküldték a modemet, hogy én szereljem le magamnak, hát minek után azért szakmába vág, nem volt kihívás. Kiküldték anélkül, hogy megnéztek volna a szájbatekert adatbázisukban, hogy a vonal egyáltalán alkalmas-e rá. Na eltelt 1 hét, hívtam őket, azt mondták, nem tudják, mennie kéne. Eltelt még 2 hét, ismét hívtam őket, mire közölték, hogy "jaaaa, a vonala sajnos nem alkalmas".
A UPC-vel vigyázni kell,megjártam én is többször velük.
Még bántóan is viselkedtek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!