Ügyfélkapun hol lehet lekérdezni vagy módosítani a kapcsolattartasi adatokat?
Biztosan nem, mert a regisztrációs adatok közt nincs telefonszám.
De, megnézheted: [link] , jobb felső sarokban „Bejelentkezés”, aztán „REGISZTRÁCIÓS ADATOK”.
Bocsánat, félreérthető volt a kérdés. Tehát az okmányirodákban meg lehet adni egy kapcsolattartási számot, arra az esetre, ha a közteres eljárást akarna indítani szabálytalan parkolásért stb. Ez kb 4000Ft-ba kerül és elvileg kifizettem, mert jobb mint egy büntetés. Elvileg ha van ilyen szám megadva, köteles 1x megpróbálni elérni, ha 15 percen belül a helyszínre érek és megszüntetem a szabálytalanságot akkor nincs feljelentés. Ennek ellenére egy frissen lecserélt tábla miatt feljelentettek és nem volt nemfogadott hívásom.
A kérdés erre vonatkott, hogy le lehet-e kérdezni, hogy valóban van-e ilyen szám megadva, hiszen fizettem érte. Csütörtökön megyek úgy is okmányirodába megkérdezem ott.
Te ezt elég rosszul tudod.
Kerékbilincs alkalmazása, vagy a jármű elszállíttatása estén kell értesíteniük a kapcsolattartó telefonszámon. Ha ígéred, hogy 15 percen belül odaérsz, akkor addig felfüggesztik az intézkedést. Ha odaérsz és megszünteted a szabálytalanságot, akkor elkerülöd a kerékbilincs leszerelés, illetve az elszállítás díját. De a szabálytalanságért járó bírságot akkor is megkapod.
Ha csak bírságot szabnak ki, arról értelemszerűen nem kell értesíteniük, azt így is, úgy is megkapod.
Ez nem ügyfélkapus ügy. Az ügyfélkaput legfeljebb időpontfoglalásra használhatod, a telefonszám regisztrációhoz, de erre már nincs szükséged.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!