Szerintetek nyissak vitát Aliexpressen?
Rendeltem Aliról egy TV sticket. Azért mertem, mert többszáz vélémény szerint teljesen rendben van, és 4,9 volt az értékelése. Aki 1 csillagot adott, az pedig azt írta, hogy nem érkezett meg hozzá a csomag.
Hozzám megérkezett, viszont nem úgy működik, ahogy kellene. Felvettem a kapcsolatot az eladóval, küldtem neki videókat is, amiken láthatja a problémát. Neki sem volt ötlete, miért nem működik megfelelően (szerintem szimplán hibás termék, vagy csak gagyi, de ezt nem akarta elismerni). Azt mondta, küldjem vissza neki, úgy meg tudja vizsgálni. Viszont a postaköltség nagyjából több lenne, mint maga az eszköz.
Szerintetek nyissak vitát, hogy adja vissza a termék árát, esetleg küldjön másikat? A videókkal tudom bizonyítani, hogy nem működik jól az eszköz.
Vagy szimplán nyeljem ezt most le, és fogjam fel tanulópénznek, hogy elektronikai eszközöket nem rendelünk Kínából? (Amúgy nem szoktam, ez volt az első és utolsó.)
Köszi előre is!
Sajnos ezt bele kell kalkulálni, egy hibásan működő eszközt nem éri meg visszapostázni Kínába.
Eladói oldal is érthető, nem küldözgethet plusz terméket mindenkinek, azért kéri a hibásat.
Szerintem hiába nyitnál vitát, a dolgok rendje az, hogy a hibás termék vissza, és akkor kapsz újat.
Igen, egyébként én is ezt találom ésszerűnek.
Köszi a választ!
Na jó, de az, hogy a termék hibás csak akkor derül ki (az eladó számára) ha visszaküldik neki.
Én ekkora dologból nem csinálnék ügyet, vennék egy másikat, másiktól (esetleg más márkát).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!