Angliában hol, vagy hogyan tudok bejelentést tenni, ha egy online rendelt terméket nem kaptam meg, és a pénzemet sem adták vissza? Többször írtam az eladónak.
Figyelt kérdés
2019. ápr. 8. 23:08
1/6 anonim válasza:
Mondjuk írhatsz magának a platformnak is (Amazon, eBay, Aliexpress, etc.).
2/6 anonim válasza:
Ahogy az első írja. Ha ilyesmi oldalakról rendelted akkor egyszerű a dolgod. Ha meg nem akkor is lehet nekik emailt írni.
3/6 A kérdező kommentje:
A cég online felületéről rendeltem,nincs ebay,amazon. És már hónapok óta tart a levelezés, de mindig én írok, hogy mi van. Az eladó arra hivatkozik, hogy a csomagszállítótól várja a visszaigazolást, hogy postázák e, vagy mi történt. Szóval egy jelentést. Írtam a DPD nek is, ők nekem nem adnak infót, és pénzt sem, mert nem ők vették le a számlámról. Legalább is erre hivatkoznak. A csomagszállító az ajtóm előtt hagyta a csomagot, pedig csak személyes átvétel volt engedélyezve.
2019. ápr. 9. 11:07
4/6 A kérdező kommentje:
Ombudsman-hoz kellene egy email cím. Az segítene itt szerintem. De nem találtam neten.
2019. ápr. 9. 11:08
5/6 csatrad válasza:
az oldalon kotelesek utba igazitani, hogy hol tehetsz panaszt
6/6 A kérdező kommentje:
Azok nem segítenek, bármit is mondok. Nekem egy Ombudsman email cím kellene.
2019. ápr. 15. 02:18
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!