Tévesen hozzánk szállított árut vett át családtag, mi a teendő?
Figyelt kérdés
Kedves Mindenki!
Egy futár hozzánk szállított egy terméket, melyet idős rokonom (erős névhasonlóság, viszonylag ritka vezetéknév egyezik és cím stimmelt) átvett, azt hitte, én rendeltem, ahogy szoktam.
A termék online ki volt fizetve, csak aláírás kellett.
Aztán jött a meglepi, mikor szóltak nekem, hogy megjött a csomagom - de hát én nem rendeltem semmit.
A cím a miénk, a név eltér, de ilyen nevű embert nem ismerünk, mint ami a címzettként meg van adva.
Ilyenkor mit kell tenni?
Mondhatom azt, hogy köszi, ha a futár nem győződött meg megfelelően az átadásról, akkor ajándékba kaptuk, de ez nem volna túl korrekt :)
2019. márc. 7. 16:12
1/3 anonim válasza:
Pár nap múlva vissza fog jönni érte a futár és elviszi. Velünk is volt már ilyen, de egy nem létező cég neve és a mi címünk került a dobozra.
2/3 anonim válasza:
Ìrj rá az ügyfélszolgálatukra a történettel lefotózva mellékeld a fuvarlevelet .
3/3 anonim válasza:
Mi lett belőle? Ajándékba kaptátok a terméket, megtartottátok vagy visszavitte a futár?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!