Visszahívhatnak még ma a Telenortól?
Szia! Mindenhol emberek, vagy gépek dolgoznak. Az egyik hibázik, a másik meghibásodhat. Szerintem bátran hívd fel őket újra és hivatkozz a korábbi beszélgetésre. A kérdés az, hogy Te szeretnél tőlük számot elhordozni máshová, vagy máshonnan szeretnél a Telenorba hordozni?
Ha máshová szeretnéd a számhordozást intézni, akkor a Telenorral dolgod nincsen. Ha tudod, hogy milyen személyes adataid vannak (születési hely, idő, anyja neve nem nagyon szokott változni), a számládon látod, hogy ők milyen címedet ismerik és talán a személyi igazolványod sem változott. Ha igen, akkor érdemes bejelenteni, hogy rögzítsék az új számot. Ezt érdemes nem Telenor franchise, hanem telenoros képviseletnél megtenni, erről győződj meg egy kérdéssel amikor belépsz. Feleslegesen ne várj. A központi boltban azonnal frissül az adat, a franchise boltban lehet, hogy csak imintálják, hogy rögzítik az adataidat, vagy a rendszer lassabban frissül, mert központi CRM nincsen hozzájuk kitelepítve.
Ha a Telenorhoz akarsz máshonnan átmenni, akkor szimplán balfácánok, hogy nem hívnak vissza. Ez esetben hívj engem, én is mobilszolgáltató képviselet vagyok, én biztos, hogy max. 5 perc után visszahívlak, mert nekem fontos minden egyes előfizető jóérzése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!