Próbált már bárki az IKEA-tól online vásárolni?
Nyilvánosan rágalmazol, amiért megütheted a bokádat (igen, anonim oldalt használva is).
Nem, nem úgy találták ki, te vagy béna. Többször vásároltam online, de soha nem volt gond vele. Ha kérdésem volt, akkor az is zökkenőmentesen történt.
A fő lapon a vevőszolgálatra kattintva, majd a beadott lapon a reklamációra... Nos idáig én is lejutottam. Az nálad a második link. Ott viszont nem létező adatokat kellene kitöltenem (vásárlás ideje, * RG /Kas
* TR /Trsz, amik fogalmam sincs micsodák, csak tippelni tudok) Az első link az pofon egyszerű (a kitöltés)csak azzal egy baj van. Erre a linkre ("Írj nekünk, tölts ki a kapcsolattartói adatlapot") tisztán emlékszem. Több nap visszatérően kipróbáltam és nem adta be amit most viszont igen. Azt is elmentettem, hogy ugyanoda ugraszt vissza. Most viszont továbbléptet. De a legfontosabb a kártyá fizetés nem működik. Bár azon sem csodálkoznék a hírtelen mostmár az is működne. Ja és a telefonon se zaklass őket senki!
Egyébként kártyás fizetésnél mindig azt írta ki:
"Ellenőrizze, hogy helyes-e a webcím:
Tömören:
Az első link ("Írjon nekünk...") nem működött (eddig) hanem ugyanoda ugrasztott ahol voltam.
A második link tele van olyan mezőkkel ahova fogalamam sincs mit kéne beírni (kódok)
A FB szép, de kétlem, hogy válaszolna bárki is ha üzennék.
Telefont soha senki nem veszi fel még akkor sem ha kicsöng. Valszeg csak kinyomják.
És a lénygtől ne távolodjunk el, mindenféla bankártyát elutasított a rendszer.
Facse ezt írja:
Tipikus válaszidő: egy napon belül
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!