Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Wish fizetés utáni probléma?...

Wish fizetés utáni probléma? Az alábbi üzenetet kaptam: WHY IS MY ACCOUNT RESTRICTED? Ki járt már így?

Figyelt kérdés

Új fiókot készítettem anyámnak, de az én nevemben.

Vásároltam 17 ezer forintért ezt le is vonta, majd a wish írja hiba lépett fel a feldolgozásnál a legutóbbi vásárlásról banki kivonat képernyő képét kérik a fiók újra érvényesítéséhez.Mivel így az ügyfélszolgálat is le van tiltva vissza se tudom kérni. A kivonat helyett egyelőre az smst adtam, de semmi válasz.



2018. nov. 18. 08:56
 1/2 anonim ***** válasza:
A wish nem túl szép, hogy igaz legyen szerinted?
2018. nov. 18. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Richard Taylor válasza:
Szia. Nekem is ezt írja ki mikor vásáróltam de én még nem is vettem semmit ezidáig az oldalról.A pénzt vissza küldte de akkor, hogy a fenébe tudok venni valamit is?!
2018. dec. 1. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!